1 October 2010, 22:35
Heb inderdaad de auto weer opgehaald. Ik bewonder Patrick zijn kundigheid en liefde voor het vak.
Hij is streng maar heeft er wel verstand van. Voelt zich verantwoordelijk voor de verwachtingen die de klant heeft en waarschuwt voor teleurstelling. Zo ook bij mij, schrok me na de eerste keer rot en hij heeft de auto een aantal dagen gehouden voor nadere inspectie. Bleken nog een aantal plekken in de vloer te zitten. Rondom bleek plaatwerk na inspectie niet zo erg als gedacht. Uiteindelijk bleek er 5 dagen laswerk aan te zitten. Toen ik Patrick vertelde dat ik de auto op wilde halen en nog maar eens goed kijken of er na het lassen nog budget overbleef voor het spuiten, stemde hij zonder morrelen in. Ook de uren van inspectie en de stalling wilde hij niets voor hebben (!). Na nog wat nachtjes slapen ben ik naar de spuiter gegaan met de auto. De plaatwerker zag er wel brood in en heb uiteindelijk een prijs afgesproken incl. spuiten (die binnen mijn budget paste). Voor deze prijs realiseer ik me wel dat ik enorm gemats wordt. Ben vandaag even geweest en de auto schiet al aardig op : vloer is klaar, wielbakken zitten er in en ze zijn nu aan het strakmaken. Ik wil graag benadrukken dat als het binnen mijn budget had gepast, Lasklus zeker de moeite waard was geweest.
Dat het uiteindelijk anders is gelopen ligt niet aan Patrick, maar aan mijn budget.
Heb vandaag trouwens nog een goede investering gedaan. Ik heb vandaag een complete SuperPolar gekocht.Airco leer en electrische ramen/spiegels worden straks overgezet in mijn Turbo. Zal wel een hoop spullen overhouden, de eerste banger heeft zich al gemeld voor de restanten. Probeer morgen nog wel wat foto's te maken.
Hij is streng maar heeft er wel verstand van. Voelt zich verantwoordelijk voor de verwachtingen die de klant heeft en waarschuwt voor teleurstelling. Zo ook bij mij, schrok me na de eerste keer rot en hij heeft de auto een aantal dagen gehouden voor nadere inspectie. Bleken nog een aantal plekken in de vloer te zitten. Rondom bleek plaatwerk na inspectie niet zo erg als gedacht. Uiteindelijk bleek er 5 dagen laswerk aan te zitten. Toen ik Patrick vertelde dat ik de auto op wilde halen en nog maar eens goed kijken of er na het lassen nog budget overbleef voor het spuiten, stemde hij zonder morrelen in. Ook de uren van inspectie en de stalling wilde hij niets voor hebben (!). Na nog wat nachtjes slapen ben ik naar de spuiter gegaan met de auto. De plaatwerker zag er wel brood in en heb uiteindelijk een prijs afgesproken incl. spuiten (die binnen mijn budget paste). Voor deze prijs realiseer ik me wel dat ik enorm gemats wordt. Ben vandaag even geweest en de auto schiet al aardig op : vloer is klaar, wielbakken zitten er in en ze zijn nu aan het strakmaken. Ik wil graag benadrukken dat als het binnen mijn budget had gepast, Lasklus zeker de moeite waard was geweest.
Dat het uiteindelijk anders is gelopen ligt niet aan Patrick, maar aan mijn budget.
Heb vandaag trouwens nog een goede investering gedaan. Ik heb vandaag een complete SuperPolar gekocht.Airco leer en electrische ramen/spiegels worden straks overgezet in mijn Turbo. Zal wel een hoop spullen overhouden, de eerste banger heeft zich al gemeld voor de restanten. Probeer morgen nog wel wat foto's te maken.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029

