1 October 2010, 23:32
Hoi Patrick,
Natuurlijk had ik het normaal gevonden als je voor je werk wat had gerekend ! Dat je dit niet hebt gedaan pleit voor jou en je vakmanschap. Bij de spuiter (professioneel schadeherstelbedrijf ) wordt het herstel van het plaatwerk gedaan door een ervaren plaatwerker, waarbij ik enorm wordt gematst. Ik begrijp heel goed dat dit niet tot een normale bedrijfsvoering behoort. De aanpak verschilt wel enigzins van die van jou: de dorpels worden er niet volledig uitgehaald, de rechter reservewielbak dan weer wel. Ik ging vandaag langs om het overtollig plaatwerk(lees teveel bestelde plaatwerk) op te halen en werd verrast door de voortgang. Ik had aangegeven dat de auto geen haast had met klaarmaken, alle andere werk mocht voor. Evenwel was er een gaatje in de planning en was de auto al verder dan dat ik dacht....... Probeer morgen langs te gaan om een paar foto's te maken als ik even tijd heb.
Natuurlijk had ik het normaal gevonden als je voor je werk wat had gerekend ! Dat je dit niet hebt gedaan pleit voor jou en je vakmanschap. Bij de spuiter (professioneel schadeherstelbedrijf ) wordt het herstel van het plaatwerk gedaan door een ervaren plaatwerker, waarbij ik enorm wordt gematst. Ik begrijp heel goed dat dit niet tot een normale bedrijfsvoering behoort. De aanpak verschilt wel enigzins van die van jou: de dorpels worden er niet volledig uitgehaald, de rechter reservewielbak dan weer wel. Ik ging vandaag langs om het overtollig plaatwerk(lees teveel bestelde plaatwerk) op te halen en werd verrast door de voortgang. Ik had aangegeven dat de auto geen haast had met klaarmaken, alle andere werk mocht voor. Evenwel was er een gaatje in de planning en was de auto al verder dan dat ik dacht....... Probeer morgen langs te gaan om een paar foto's te maken als ik even tijd heb.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029

