2 October 2010, 21:58
Heb ik weer, naar de spuiter geweest, accu van fototoestel leeg, helaas geen foto's dus >
>
. Probeer maandag weer even. Wel is vandaag de Super Polar gekomen. Is auto met belgische papieren dus geen gezeur met overschrijven ed. Staat nu op de zaak aan de acculader, morgen een nadere inspectie. Zit een B200F in met 190.000 km en 5 bak.
Ga de volgende onderdelen overzetten op/in de turbo:
Airco
Lederen bekleding en bekleding
Dashboard bovenzijde met dashboardkast
Zwarte deurklinken met zwarte achterklepschanieren
ABS (?)
Achterlichten
Voorruit met rubber
Stuurinrichting
Veel delen uit motorruimte
Overige delen zullen straks hun weg wel vinden naar mede liefhebbers.
Er zit bijvoorbeeld een dakrek op die ik schuwlelijk vind, zo'n ding met van de latten op het dak
Dacht dat die dingen altijd chroom waren, maar deze is zwart. De velgen weet ik nog niet , er zitten van die honingraatvelgen op met behoorlijke banden
Over de rubbers van de achterzijramen heb ik een vraag: dit rubber is duidelijk anders dan wat er in een 85 Ãr zit.Sluiten deze beter af dan de rubbers met losse sierstrips ?
>
. Probeer maandag weer even. Wel is vandaag de Super Polar gekomen. Is auto met belgische papieren dus geen gezeur met overschrijven ed. Staat nu op de zaak aan de acculader, morgen een nadere inspectie. Zit een B200F in met 190.000 km en 5 bak.Ga de volgende onderdelen overzetten op/in de turbo:
Airco
Lederen bekleding en bekleding
Dashboard bovenzijde met dashboardkast
Zwarte deurklinken met zwarte achterklepschanieren
ABS (?)
Achterlichten
Voorruit met rubber
Stuurinrichting
Veel delen uit motorruimte
Overige delen zullen straks hun weg wel vinden naar mede liefhebbers.
Er zit bijvoorbeeld een dakrek op die ik schuwlelijk vind, zo'n ding met van de latten op het dak
Dacht dat die dingen altijd chroom waren, maar deze is zwart. De velgen weet ik nog niet , er zitten van die honingraatvelgen op met behoorlijke banden
Over de rubbers van de achterzijramen heb ik een vraag: dit rubber is duidelijk anders dan wat er in een 85 Ãr zit.Sluiten deze beter af dan de rubbers met losse sierstrips ?
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029