5 October 2010, 15:16
240diesel schreef:Ja het kan zelfs nog gekker....
Ik kocht een motorkap die er uitzag of er een seizoen autorodeo mee was gereden. ;D Die kap is compleet gratis hersteld en in de kleur gespoten!
Je raad het al, we ziten in de appels en peren-modus.
Ik vertrouw Patrick z'n planning en werk.
Maar iedereen heeft zo z'n connecties en als je dan een keer gematst wordt kan je gewoon eens een keer geluk hebben.Daarnaast kan het zo zijn dat Patrick's werk BIJVOORBEELD een raportcijfer 10 krijgt en het adres van Hans een 8 of zelfs "maar"een 7.
Toch kan Hans daar nog steeds heel content mee zijn.
Kortom, we weten het niet, laten we nu niet met allerlei insinuaties Hans' plezier op voorhand vergallen, hij komt hier ook voor zijn en onze lol.
mee eens!
Als alles ingelast en gespoten is, ga je dan de boel nog behandelen met vet? in de holle ruimtes werkt dat goed. Iedere schroef, strip, naad en plaat (van mijn 240) die ik tegenkom smeer ik wat van dat mike sanders vet achter/op en dat helpt goed tegen roesten. Wel holle ruimtes eerst goed schoonmaken, er zitten soms bladeren in.
Misschien als alles af is (achter) ook van die kunststof binnenschermen in? is enorm stom dat Volvo die niet standaard geleverd heeft, zelfs mijn 90-er had daar behoorlijke roest...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni