8 October 2010, 19:03
Ik ber ook reuze nieuwsgierig! Ik heb het door een beun (wel vroeger professioneel gelast en "plaat gewerkt") laten doen die wel goed kan plaatwerken. Ik ben tevreden al was het niet goedkoop. Ik heb dorpels laten doen achterspatborden wielbakken en onderde achterlichten. ik was 1800 euro kwijt. Hij heeft er erg lang over gedaan omdat de auto zo vol kit zat. Wellicht had lasklus het nogwel goedkoper gekund. Mara de professionele bedrijven hier ion de buurt vonden de klus te groot en daarom niet lonend. Ze wilden het in elk geval niet onder de 2500 euro doen en dan nog niet vast dus had zomaar 3500 euro kunnen worden..... Ik ben nu wel zeker dat de dorpels weer helemaal opnieuw zijn opgebouwd dus niet een stuk plaat erop en klaar maar echt de drie delen gevormd en via proplassen weer in elkaar gelast.
Ach en kritiek is er altijd. Achteraf kan altijd alles beter en goedkoper. Maar je moet keuzes maken en als je zelf tevreden bent moet je dat proberen vast te houden ongeacht wat anderen zeggen.
Ach en kritiek is er altijd. Achteraf kan altijd alles beter en goedkoper. Maar je moet keuzes maken en als je zelf tevreden bent moet je dat proberen vast te houden ongeacht wat anderen zeggen.