8 October 2010, 21:43
Als je het goed wilt laten doen, kost het normaliter veel geld. 2000 euro voor goed plaatwerken en een zelfde bedrag voor fatsoenlijk spuitwerk. Bij een uurloon van 40 tot 50 euro per uur zit je er al gauw aan. Belangrijk is, welke keuze je ook maakt, dat je happy bent met het resultaat. Het dromen van een strakke 240 wordt vaak ruw verstoord door de kosten van zo'n droom. Echter als de basis niet goed is, wordt de rest er niet makkelijker op.
Vandaag belde de spuiter dat hij eigenlijk zo ver was met het lassen, strak maken en in de grondverf zetten.
(Erg hoor, geen tijd om even te gaan kijken......) De beurt is nu aan mij, zorgen voor motorkap en achterklep, deuren demonteren en aanleveren, ramen uit de Turbo, shadowlines en sierstrippen demonteren.
Overweeg ook het motorcompartiment leeg te halen, kan daar ook een beetje nieuwe verf. Het enige waar het mij aan ontbreekt is tijd.......... Heb gelukkig nog een paar weken, auto hoeft niet gelijk weg daar.
Vandaag belde de spuiter dat hij eigenlijk zo ver was met het lassen, strak maken en in de grondverf zetten.
(Erg hoor, geen tijd om even te gaan kijken......) De beurt is nu aan mij, zorgen voor motorkap en achterklep, deuren demonteren en aanleveren, ramen uit de Turbo, shadowlines en sierstrippen demonteren.
Overweeg ook het motorcompartiment leeg te halen, kan daar ook een beetje nieuwe verf. Het enige waar het mij aan ontbreekt is tijd.......... Heb gelukkig nog een paar weken, auto hoeft niet gelijk weg daar.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029