Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GEEN fata morgana
Ik heb zo'n set spiegels voor aan het voorscherm, maar dat is kl**e.
De linker zit precies achter de A-steil en zowel rechts als links blijft hij niet in positie, omdat de spatbordranden te dik zijn.

Dus ik zoek ook nog goeie caravan spiegels, nu zag ik bij halfords een paar voor 7,95 (vlakke spiegel), en een paar voor 67,95 (bolle spiegel)
Biede voor op de bestaande spiegels.

Ik denk dat de laatste de betere is toch?
iemand met meer ervaring op caravan spiegels?
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Ik heb er afgelopen woensdag een paar gekocht, ik geloof dat ze 35 euro waren. De goedkopere spiegels pasten niet goed, de dingetjes die tussen het huis en het spiegelglas zouden moeten, waren te dik en drukten dus tegen het spiegelglas. Dat is nu nog steeds met het rubberenbandje dat om de spiegel heen moet, maar aan de bovenkant past het een stuk beter. Maar of ze bevallen weet ik nog niet, ik heb ze nog slechts een keer gebruikt.

Eigenlijk heb ik die dingen niet echt nodig, ik zie het in de buitenspiegels ook prima (nu niet meer omdat ik de rechterspiegel niet in de goede stand kan zetten als de caravanspiegel erop zit), maar ja, het moet...

En Marc, die superplaatjes heb ik dus nooit gehad, maar de "Polar" had er natuurlijk ook opgekund...
Antwoord
John242 schreef:iemand met meer ervaring op caravan spiegels?

De ANWB heeft pas spiegels getest. ff zoeken op anwb.nl
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
geestschrijver schreef:Van die dingen op de spatborden? Niet best voor de lak...

Heb daar stukjes zeem ter bescherming aangebracht.
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
Mijn vader heeft een 244 uit 1981 gehad. Hij had de spiegels nog en die gebruik ik nu op mijn auto. Of ze echt origineel zijn weet ik niet maar ze passen prima.

[Afbeelding: dsc017155mr.th.jpg]

[Afbeelding: dsc017144as.th.jpg]
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Deze week zijn er wat dingetjes gebeurd aan mijn Volvo.

Zo zijn de achterdeuren voorzien van Pioneerspeakers, zodat de kinderen achterin ook van de muziek kan genieten (en ik hem lekker hard kan zetten als ik alleen of met mijn - headbangende - zoon in de auto zit):

[Afbeelding: pioneer.jpg]

Verder is de stroomvoorziening van mijn radio/cd/mp3-speler (Aldi) zodanig aangepast dat hij onthoudt dat hij tijdens de vorige rit aanstond, waar hij gebleven was met de cd en waar de radiozenders zitten. En - men was toch bezig - de stroomvoorziening van de TomTom gaat nu niet meer via de sigarenaansteker maar via een extra sigarenaansteker die achter de radio/cd/mp3-speler (Aldi) zit, wat er een stuk netter uitziet en waardoor ik niet meer met mijn knie tegen de lader hoef te zitten:

[Afbeelding: tt3h.jpg]

Voorts is de radiateur, die hopeloos verstopt zat, vervangen door een nieuwe, zodat het koelprobleem met caravan is opgelost. Wellicht een garantiekwestie, maar ik moet over twee weken de caravan van mijn moeder naar Apeldoorn brengen dus een bezoek aan Nijmegen gaat niet meer lukken. De garagist zegt dat het er niks mee te maken heeft, maar ik heb het idee dat het onregelmatig lopen van de motor met de airco aan nu ook minder is (of ik begin eraan te wennen, dat kan ook).

De auto heeft meteen een beurt gehad, althans een gedeelte. Door de bruine koelvloeistof vertrouwde ik de afleveringsbeurt niet helemaal. De verkoper was ook de bougies en de bougiekabels vergeten te vervangen, maar de olie, het oliefilter en het luchtfilter zagen er nog goed uit.

Ook heeft de Volvo een inspectiebeurt gehad, waaruit bleek dat er in verband met de garantie - behalve de radiateur - geen erge dingen kapot waren.

Nu alleen nog een andere grille - misschien een chromen GLE - en het bedrijfswebsite-adres op de achterruit, misschien nog eens een ander dashboardkastje omdat er een telefoonhouder of iets dergelijks op heeft gezeten, en dan is hij wel even klaar. (Hoewel het heel wel mogelijk is dat ik in de tussentijd weer iets verzin...)
Antwoord
Nu nog een ander dashboard kastje klep, dan isie af!
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Citaat:Nu nog een ander dashboard kastje klep, dan isie af!

Ja John, die had ik er al bij staan...
Antwoord
Ik ontdekte dat de achterraampjes net de speakers aantikken als ze naar beneden gaan. Is dat een probleem? Ik bedoel, kunnen er daardoor dingen kapot gaan?
Antwoord
Citaat:Ik ontdekte dat de achterraampjes net de speakers aantikken als ze naar beneden gaan. Is dat een probleem? Ik bedoel, kunnen er daardoor dingen kapot gaan?

Ik denk dat je ruiten er zeker van kunnen breken, als je even snel naar beneden draait en de ruit met een flinke tik tegen zo'n speaker komt. Als de overlapping heel klein is zou ik gewoon een stukje schuim op de speaker plakken, anders zou je iets anders moeten overwegen. Idea
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ik en nog geen Volvo pjelle 48 31.707 12 October 2016, 11:22
Laatste bericht: pjelle
  19 jaar geen apk Remko240 8 6.753 13 March 2015, 22:12
Laatste bericht: Remko240
  Ik en mijn (geen) Volvo F20a2-T 19 13.758 7 November 2012, 09:40
Laatste bericht: v700r
  Ik heb geen Volvo. F20a2-T 2 2.350 31 July 2012, 22:06
Laatste bericht: F20a2-T
  Nog geen Volvo mischa72 28 13.938 3 October 2010, 21:55
Laatste bericht: mischa72
  FF geen Volvo meer MichielMaas 7 4.023 5 August 2010, 15:52
Laatste bericht: MichielMaas
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 10.119 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)