Topics: 67
Dankje voor je reactie. De zelf inbouwsetjes ben ik bekend mee. Zo te zien zit de bedrading hier niet van een aftersales ingebouwd. Ik zal eens op zoek gaan naar dat kastje. Moet toch ergens zitten en vind ik misschien een resetknop. Vreemd dat in de vraagbaak de cv's nooit beschreven staan.
Topics: 117
Ja dat driehoekig kastje is dan aangesloten op een guard 1 relais.
Als je die niet hebt kijken op een sloop op een 850,940 daar zitten ze het meest in.
En is het opgelost?
Valt me vaak op mensen vragen iets maar geven nooit meer een reactie hoe iets is afgelopen.
Hebben mensen hier geen zin in geen tijd voor? ik vraag het me wel is af.
Ze nemen wel de moeite om iets te vragen en vervolgens 3 jaar lang hoor je niks.
Of komt er ineens een ad ja verkoop me 240 toch maar weer.
Hebben ze misschien alle bonnetjes bij mekaar opgeteld en blijkt het toch wel duur te zijn ofzo denk ik dan.
Topics: 47
Ja, ik snap wat je bedoelt.
Ik ben er zelf ook wel schuldig aan. Zolang je een probleem hebt, houdt dat je bezig. Als het dan is opgelost ben je blij, maar niet meer primair bezig met terugkoppeling.
Begrijpelijk, maar wel terugkoppelen zou behalve beleefd ook van meerwaarde zijn voor de content op het forum.
In dit geval is de OP overigens al ruim 5 jaar 'lid' hier, maar niet heel actief gezien het aantal posts in die tijd (ook 5).
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Ja precies vind dat persoonlijk ook wat onfatsoenlijk.
Maarja meeste mensen hebben tegenwoordig ook geen fatsoen meer dat is ook weer zo he.
Bijna dagelijks hoor je hier is iemand neer gestoken daar is iemand dood geschoten etc aan de lopende band gaat het maar door.
Ook op de weg als je gewoon toegestane snelheid rijd word je continu op de hielen gezeten door vaak oververhitte leaserijders.
Of van die leipe mocro standjes als je ze 1 keer verkeerd aankijkt zijn ze al boos naja waar gaat het heen he.
En als je ergens binnen loopt zit iedereen met zn face vol in zn telefoon na das ook sfeerverhogend.
Vind het er niet gezelliger op worden de laatste jaren in nl.
Topics: 163
Topics: 67
28 July 2021, 14:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 July 2021, 20:44 door Rin.)
Sorry dat ik onfatsoenlijk ben.
Er zitten meerdere verbeterpunten aan de auto en ben ik nog geen kastje van.de afstandbediening tegengekomen. Ik vind tot nog toe niets. Maar mocht ik er toch uit komen, dan meld ik dat natuurlijk. Tot nu toe eigenlijk niets zinnigs te melden dus.
Eerst het stotteren van de motor proberen op te lossen. Zie de topic. Ook daar kan ik nog niets zinnigs over melden anders dan dat na vervanging bougiekabels hij/zij? niet meer afslaat zoals ik al beschreef.