Topics: 163
Discussie en uitwisselen van informatie is het hele concept van het ouderwetse "social medium" internetforum.
Op de andere social media wordt veelal geroepen om de likes.
@volvo240 je hebt een bericht.
Topics: 60
6 November 2021, 11:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 November 2021, 09:15 door Grey240Polar.)
Mee eens. Bovendien, zoveel mensen als er zijn, zoveel meningen zijn er. Je moet er dus rekening mee houden dat je mening niet gedeeld wordt, en dat accepteert, of als je iemand van het tegendeel wilt proberen te overtuigen dat op een nette manier doet. Discussie zal er altijd zijn en dat is idd het doel van social media.
Daarnaast wil ik even toevoegen dat de posts die ik hier heb gedaan mijn eigen ervaringen zijn en bovendien zo objectief mogelijk verwoord (d.w.z. het merkloos lampje van Skandix was snel kapot en A-merk is voor minder verkrijgbaar). M.b.t. het toepassen van led heb ik geen uitlatingen gedaan want daar werd door de OP niet naar gevraagd.
Tevens deed ik de aanname dat het verschil tussen een gewoon gloeilampje en een halogeenlampje tegenwoordig mogelijk als klein of zelfs verwaarloosbaar wordt beschouwd in de context van de huidige techniek: led.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47
Topics: 117
Nou als ik alleen maar uit was op discussie was ik wel in den haag gaan zitten bij de heer Rutte.
Daarom kom ik niet hier maar sommige blijkbaar wel dat blijkt wel uit veel voorgaande ervaringen.
Maar geef ook maar gewoon mijn eigen mening en of ervaring meer is het ook niet.
Iedereen voelt zich tegenwoordig ook zo snel aangevallen dat gaat gewoon vervelend worden.
Bedoel dat dan in het algemeen niet alleen hier hoor.
Vind dat gewoon jammer en niet nodig zo zie ik dat.
En misschien komen dingen op een forum met tekst soms wat vreemd over zoals ze misschien niet bedoeld zijn.
Maar voel je niet persoonlijk aangevallen zo dat was dat.