Topics: 135
Ja ik ben wel benieuwd wat je hebt neergeteld. Upperflex, heb jij daar een website adres van? Ik zal alvast eens Google-en!
Bij Wagner und Günter is het best prijzig vind ik. Ongeveer ââ¬350,- Terwijl als je de handel bij IPD in de USA besteld kost het ongeveer ââ¬300,- maar alles zonder verzendkosten inbegrepen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 17
WundG staan op de volvoklassiekerbeurs !
Misschien even een mailtje sturen als je nog iets van ze wil hebben.
Zijn aardige lui
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
Topics: 41
maar welke klossen nu te bestellen, heb welliswaar geen Turbo in de GLT maar het onderstel is wel hetzelfde, dus wat te doen?
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 135
ikg a alles in VADIS opzoeken en dan bestellen. Ik ga voor de Poly IPD's (polyurethaan)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 9
rond de 300â⬠heb ik ze betaald. Heb ze wel zelf gemonteerd
Topics: 3
Duur is natuurlijk maar een betrekkelijk begrip....De vraag is; wat heb je er voor over om een goed sturende auto te krijgen? We weten hier allemaal dat onze hobby veel geld kost. Maar zoals ik altijd tegen mijn vrouw zeg; 'Schat, hobbies zijn altijd te verantwoorden in de boeken' :wink: (een kreet die zij vaak overigens met 1 blik direct weer weet te ontkrachten :lol: ) Als ik het goed zie zijn de IPD's het dubbele van rubber maar tel daar de voordelen bij op (zie ook het verhaal van Teigertje240) en mijn besluit staat vast
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?