Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
simons of standaard
en welke versie heb je gekozen?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
http://www.volvo-parts.nl/index.php?main...ts_id=2778

gewoon deze
Antwoord
ik wilde zeggen -> er is tegenwoordig ook een dikkere, en heb je de standaard dempers of de "dikke buis" zoals ik je liet zien en een "spaghetti" spruitstuk gekozen? <- maar voor een turbo is ie al dikker dan wat een 140 nodig heeft.

Je zult er geen spijt van hebben, ben benieuwd wat het effect op je trekkracht zal zijn. (ben ook een beetje benieuwd hoe lang de potten mee gaan)
Antwoord
Rotten die potten van binnen of buitenaf?
Misschien kan ik nog wat rommelen met hittebestendige verf ofzo?
Antwoord
altijd van binnenuit, is wel bekend hoor, wat je moet doen is proberen iets afschot te creëren en op het laagste punt een klein gaatje boren, dan help je het condens er uit te lopen. APK, och, helemaal gasdicht is de boel nooit. Ik heb besloten om, zodra het zich weer aan dient een RVS exemplaar te plaatsen met dezelfde specificaties, wel duurder maar nooit meer stuk.

Maar vrees niet, het duurt wel ff, en van tijd tot tijd aan de buitenzijde de boel met hittebestendige Hammerite oid behandelen zal altijd helpen.

Je kunt je ook bedenken, hoe lang houdt ik de auto... Dat gezegd hebbende moet ik toegeven ruim 13 jr met de vorige te hebben gereden..
Antwoord
Jambon schreef:altijd van binnenuit, is wel bekend hoor, wat je moet doen is proberen iets afschot te creëren en op het laagste punt een klein gaatje boren, dan help je het condens er uit te lopen. APK, och, helemaal gasdicht is de boel nooit. Ik heb besloten om, zodra het zich weer aan dient een RVS exemplaar te plaatsen met dezelfde specificaties, wel duurder maar nooit meer stuk.

Maar vrees niet, het duurt wel ff, en van tijd tot tijd aan de buitenzijde de boel met hittebestendige Hammerite oid behandelen zal altijd helpen.

Je kunt je ook bedenken, hoe lang houdt ik de auto... Dat gezegd hebbende moet ik toegeven ruim 13 jr met de vorige te hebben gereden..

als je project de belg gelezen hebt zal je toch wel ongeveer moeten vermoeden
dat ik dat ding mijn hele verdere leventje zal moeten koesteren
zoveel werk zit er in Wink
Antwoord
klopt, en op een gegeven moment ga je andere dingen doen en leuk vinden, maar, nu ik sind kort en sinds een jaar of 10 er weer in ben gedoken, ben ik toch van plan om dit exemplaar lang te houden. De ruimte is er, en als ie stilstaat met hopelijk een lease tuut voor de deur eet ie geen brood. (en de MGB mot ook nog...)

Gewoon plezier aan beleven!
Antwoord
Nou 2 dagen terug besteld bij nordicar,
hij is nu al binnen Big Grin ziet er goed uit!
Antwoord
nu snel de boel aan elkaar knopen, en als je de mogelijkheid hebt, gebruik dan RVS moeren op de klemmen, roest de boel niet aan elkaar. Heb ik nog een tip, iets wat ik onlangs op m'n eigen auto ontdekte. De lak onder de vloerbedekking op het korte verticale stukje van bank bodem naar vloer bodem was er blank af. Dat is dus behoorlijk warm geweest en daar loopt de uitlaat onderlangs. Nu weet ik niet of een 240 ook exact daar met de uitlaat langs loopt, maar het loont de moeite om dat eens in de gaten te houden.

Ik heb inmiddels diverse isolatie materiaal "bestudeert" om de boel af te schermen, scheelt ook een hoop binnenwarmte...

http://www.lkperformancestyling.co.uk/ca...motec.html

http://www.balancemotorsport.co.uk/produ...mber=52594

http://www.thermotec.com/full-product-line.html
Antwoord
@ Jambon: Is nogal wat verschil in prijzen van glasvezelband wat ik gezien heb!

Zelf wil ik dit ook gaan doen bij mijn 421

Groet Boele
Groeten, Boele
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Overdrive standaard op handbak? sander69 12 13.248 13 February 2015, 00:25
Laatste bericht: Jambon
  Overdrive standaard? sander69 0 2.446 3 January 2015, 14:42
Laatste bericht: sander69
  thuiskomers als "standaard" wielen.. patrick2wd 16 11.470 24 October 2011, 14:46
Laatste bericht: patrick2wd

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)