24 August 2007, 16:47
BirnieF245 schreef:[ Plus, misschien nog het belangrijkste...op dit moment moet ik OF met de fiets OF met de MAZDA naar mn werk...en zeg nou zelf...als je een Volvo forum hebt met 850 (!!) leden dan is dat geen gezicht of wel? ]
Hoezo met een Mazda naar je werk.
Je hebt toch ook nog die prachtige Ama.Combi??
Zag hem trouwens te koop staan in AMK, dat is toch die van jouw SAINT77?
Veel strekte met je Turbo
KLlopt, dat is (nog)mijn Volvo. Wer er net al over gebeld. Maar ik woon in een straat waar je je auto ALS je m al kwijt kan (hè, Jelmar!) vaak terug vindt met enkele nieuwe stripings erop o.i.d. Veel kinderen en moeilijke parkeerders. En daar is de ama gewoonweg te mooi voor. En voor de 240 vind ik dat niet zo'n probleem met die bumpertjes ;D
En als tweede is de amazon niet verzekerd als je woon-werk verkeer rijdt met je klassiekerverzekering. Kijk de polis er maar op na als je ook een klassiekerpolis hebt.
En tja...ik heb dus een rete mooie ama in de garage staan waar ik dus praktisch niet mee rijdt, terwijl ik me dagelijks niet of nauwelijks kan verplaatsen (als ik de mazda niet meereken, want lenen ook van je partner is minder vind ik). En dat vind ik nu eigenlijk wat belangrijker dan dat ik de auto houdt.
Iets voor jou?? ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

Ik heb de mazzel gehad dat ik een kant en klare kon kopen inclusief kabelboom en connectoren. Dat scheelt weer tijd want nu hoef ik (bijna) niet te solderen. Nu nog een handjevol sensoren waaronder WB-Lambda, TPS en triggerwheel erbij.
) 8)