Topics: 49
Voor mij zou 3-4 per jaar ook ruim voldoende zijn.
Voor de eerste keer graag wat stukjes remleiding bestellen..... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 135
Ook een idee van mij. Ik snap nog steeds niet dat dat niet vollop aanwezig is, vooral in steden als Den Haag. Maarja...als je dan het volk bekijkt...dan zou ik niet zomaar iedereen op mn 'erf' willen.
Ooit tijdens vakantie in 2003 gestrand (dynamo kapot) met de Volvo amazon in Kopenhagen. Via via werd ik naar een DHZ garage geloodst. Toevallig was de eigenaar een Volvo-fiel. Hij liet me meteen zijn verborgen collectie zien. (een rotte 164, 262C bertone rot, p1800 rot etc etc, moest hij nog eens aan beginnen) Reed zelf een 740 turbo intercooler. Onwijs aardige kerel. Had ook onderdelenshop erbij. Helaas geen oud model dynamo voor mij (de stroomregelaar los elders ipv op de dynamo) en liet me de accu volladen waarna we op die stroom naar Gotenborg (650km!) zijn gereden zonder veel moeite (en licht, maar t was overdag) Leuk was dat.
Het viel me op dat er veel beunhazen ( en dan de ruigere, ongeciviliseerde tiepes) rond liepen. Dus ik kan me voorstellen dat je eea goed moet vastleggen en regelen. Verzekeringstechnisch, maar ook 'anti-jat'. Gereedschap is gevoelig. Bruggen ook. Enfin, ik denk dat je dat zelf ook bedacht had. Borgregelingen zijn een idee natuurlijk.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 41
en begeleiding!!!gereedschap wordt helaas gebruikt voor andere doeleinden waarvoor het bedoelt is
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 3
Ik/we zijn ons eigen bewust dat er een behoorlijk percentage types over de vloer komt waar je eigenlijk niet direkt op zit te wachten. Aan de andere kant hebben we iedere bezoeker nodig om er een succes van te maken en daar horen ook de 'Boes-met-die-gordainen' en andere shabby types bij. We willen dit echter beperken door veel speciale dagen te organiseren. Wat betreft het gereedschap zal er een borg moeten worden betaald, moet men tekenen voor ontvangst van de gereedschappen en zal ontbrekend of vernield gereedschap gewoon afgerekend moeten worden. Beveiliging van gereedschappen, maar vooral van personeel is trouwens een punt waar erg veel aandacht aan zal worden besteed.
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
gewoon rijbewijs als borg!!!ID kaart ook optie, heb je direct naw/sofi gegevens
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Rijbewijs hebben we aan gedacht. Paspoort / ID kaart mag officieel niet. De voorkeur gaat echter uit naar een kasstorting / pinbetaling omdat er uiteindelijk toch afgerekend moet worden voor de verpoosde tijd :wink:
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Topics: 52
Maar om mensen met een bus met gordijnen nou meteen shabby te noemen...
mijn "huisgarage" Mercator, twee Turkse broers( Turan en Taifun) snappen er de ballen van als ik met weer een oud barrel in hun ogen aan kom zetten, zoals een 245, een Giulia, een 404 enz. maar vinden het wel leuk om eraan te sleutelen, mag het trouwens ook zelf bij hun doen, zelf onderdelen meenemen, enz.
prima lui, die mij eerder shabby vinden met m'n barrels dan ik hun met een Merc V12!!, en een M5
orte Bochtenridder

het was niet de bedoeling om te bagatelliseren.....
orte Bochtenridder