jos schreef:Ik zie dat je auto van 1981 dus belastingvrij is.
Bestaat er in Zweden ook zo'n regeling dat auto's van een bepaalde leeftijd belastingvrij zijn?
Ja, alleen is de grens hier 30 jaar, dus ik moet nog 5 jaar wachten

Misschien dat hij tegen die tijd eens een keer gelakt is
Maar de belasting is evengoed niet zo veel, ik betaal 1800 kronen/190 euro per jaar als ik het goed heb, iets daar in de buurt iig. En op dit moment heb ik hem geschorst omdat ik er toch niet mee kan rijden (kan wel, maar ziet er een beetje gek uit

) dus nu betaal ik ook geen belasting.
Ik was gisterenavond want lampen aan het verwisselen in de garage en toen had ik ineens zin om wat te doen.. Dus het project voor gisterenavond was om de 75-er en de turbo van plaats te verwisselen, en dat was moeilijker dan het klinkt want ik had maar 1 accu!
Eerst dus de 75-er uit de garage gereden, daar zat de accu in, 50m verderop parkeren. Accu losthalen, terug naar de garage lopen, accu in de turbo stoppen, die er ook uit rijden en parkereren. Vervolgens de accu weer in de 75-er stoppen, de garage in rijden en helemaal achterin parkeren (donker en weinig plek), accu er weer uit, weer naar de turbo wandelen, accu er in, en de garage weer in!
Ik moet echt eens zorgen dat ik accu's voor al mijn auto's heb. Op dit moment heb ik er 2 te weinig want de 265 zat geen accu bij, en de accu in de ijsracer is een paar winters terug kapotgevroren.
Maargoed! Toen de grote wisseltruc eenmaal uitgevoerd was had ik nog steeds zin om wat te doen dus ik begon het probleem met de waterpomp te onderzoeken. Die lekt en ik heb hem waarschijnlijk niet hard genoeg naar boven geduwd tijdens het ruilen. Toen ik daar mee bezig was kwam ik allerlei andere intressante dingen tegen dus ik begon spullen los te trekken en uiteindelijk moest ik stoppen omdat mn ringsleutels thuis lagen. Maar goed toch nog gelukt om eindelijk de nieuwe IC/radiator rubbers op hun plek te krijgen, en ik ben op zoek naar een nieuwe "drukdoos" zodat ik wat betere luchtstroom krijg, die 90 graden bocht komt de boel niet ten goede maar ik wil hem niet afkapen voordat ik een reserve heb
Iig ligt de oliedrukmeter en bagage spullen nu op mij te wachten, die ga ik zo ophalen en dan komen er wat foto's!