Topics: 36
Jerry,
Ik had je nog wat foto's beloofd van de hoofdsteunen.
voorkant (zachte gedeelte)
achterkant (minder zacht en vlakker van vorm)
Ik zag dat er ook een kleine beschadiging in zat, en dan praat ik over 2 tot 3 mm winkelhaakje. Zie je niets van als je ze op de achterbank plaatst.
Topics: 47
Hallo RM
Zien er netjes uit en de kleur is goed

.
Ik neem na mijn ziekenhuis bezoek contact met je op, dan weet ik of ik in staat ben om ze op te halen.
Als alles goed gaat dan word dat dus volgend weekend.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
prima, mail even je E-mail door dan kunnen we het nog over de prijs hebben of wil je dat terplekke doen. Veel succes in het ziekenhuis
Topics: 289
Jerry schreef:Verlagen wil ik hem niet denk ik in dit drempel landje maar de velgen van de gele 245 komen er zeker onder en als dat beter staat dan blijven die er onder.
Voorlopig laat ik het even zo en laat ik maandag eerst eens mijn been breken en ben ik een maand of wat aan het verlengen
.
Dan zal er van klussen wat minder terecht komen denk ik.
Hij ziet er verlaagt wel weer leuker uit ;D.
Heb je snel gedaan trouwens
.
succes met het benenwerk, brake a leg is nu wat minder logisch... (had ooit een jongen in de klas met soortgelijk verhaal...pff)
Topics: 16
Wat een onwijs vette kleur bekleding

haha!
Die velgen die er nu op zitten vind ik ook erg goed staan, beter dan draco's.
En succes met je been dan aankomende weken
Topics: 56
Jambon schreef:
Goed ge-shopt Jambon, erg mooi met die velgen
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 289
Black Moose schreef:Goed ge-shopt Jambon, erg mooi met die velgen
de laatste is een beetje rommelig, maar gaat om ut idee..
frox schreef:Wat een onwijs vette kleur bekleding
haha!
och, vet kun je tegenwoordig goed afdoen.. (?) ben ooit ens op een Volvo sloop geweest met alleen maar aparte kleuren. Ik herinner me een model "73 met oranje kunststof delen in het dashboard, ook oranje bekleding.. en eentje in deze kleur waarvan ook weer het plastic in dezelfde kleur, heel apart. Verder nog een legergroene met geel plastic, pijn aan je ogen, en vindt je nooit meer.. enige tijd geleden werd er nog wel een legergroen 145 uit Zwitserland aangeboden, originele kleur..
overigens bedenk ik me dat een oom van me een "73er had in deze kleur maar met een cognackleurig interieur..
Topics: 47
Die laatste velgen zijn waarschijnlijk het mooiste en uit de zelfde tijd ook dus die zullen het wel gaan worden.
Dan blijft ie ook lekker uniek met die velgen.
En die beenverlenging komt vast goed en wat is nu een maand of 8 9 als ik daarna weer een jaar of 30 beter
kan lopen ;D.
En leuke zusters in het ziekenhuis

.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Topics: 56
Sterkte met je been en de zustertjes
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Jerry hoe is het met je, ik heb je een PM gestuurd. Ik ga akkoord met je bod omtrent de hoofdsteunen. Neem ff contact met me op. Tel nr zie PM.