De mutant is inmiddels voorgeleid aan de officier van justitie wegens illegaal landen op een pas gespoten Volvo dak. Zal wel eindigen met een taakstraf. :o
Door dit voorval heb ik me natuurlijk niet laten weerhouden om alvast Kerst inkopen te gaan doen.
Gisteren bij Sweden Parts nieuwe shadowlines gehaald en een blanke (originele) kontaksleutel. Heb nu maar 1 sleutel en vind dit een griezelig idee. Overigens de shadowlines voor de B stijl en voor boven de achterdeuren komen in januari.
Daarna door naar Nordicar voor een hele boodschappenlijst aan klemmetjes,
koplampreflectoropzijnplaatshoudertjes (= 3x woordwaarde), nieuwe achterlichten enz,enz.
Mocht wat plaatwerk wat ik eerder gekocht had en overgehouden weer netjes teruggeven.
Vandaag de electrische ramen uit de Polar halen, kunnen die bij het opbouwen van de Turbo er gelijk in.
In de ergenis top 10 staat bij mij zeker de ultra verroeste motorkap slot en vanger maar kan nergens een fatsoenlijk exemplaar vinden. Zie wat ik gevonden heb in Duitsland
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029