Topics: 13
PieterL schreef:Hij bedoelt wellicht dat het jammer is om een auto in in zo'n onberispelijk propere en originele staat niet meer origineel te maken.
Ik kan hem geen ongelijk geven, het is inderdaad jammer, maar om eerlijk te zijn vind ik een standaard 240 ook niet zo opwindend, wat niet wil zeggen dat het heel sjiek is als je nu nog zo'n exemplaar hebt, veel respect voor 
Maar persoonlijk zou ik'm ook niet origineel laten...
(Ik zou de motor iets opkietelen, de ophanging stugger maken en het uiterlijk standaard laten, als eerbetoon aan m'n geboortewagen 8) )
;D da heeft pieter mooi gezegt ! mja het is/was een origineel juweeltje =) beetje aanpassen naar mijn smaak zeg maar.
die motor kom ik niet aan lol ^^ daarvoor zijt gij er e lol.
Bij mij ist omgekeerd , ik blijf van die originele motor af (maar 135000 km ! ) zonde om dan deze te vervangen door iets pittiger.
hoeft voor mij ook geen bom te zijn. lekker cruisen . mischien later wie weet.
Moest motor vastlopen zou ik ook geen 2 keer nadenken wat ik er in zou leggen =D kom ik u zalig moteurken halen pieter !
Topics: 5
Wottel schreef:die motor kom ik niet aan lol ^^ daarvoor zijt gij er e lol.
Hè hè hè, laat maar weten wanneer, in het 2e semester ga'k er vollenbak invliegen wat blokjes opengooien betreft
plsvolvoprojects.blogspot.com
oga244 schreef:het was zeker deze auto, het was een drama om met de man (en zijn zoon) te communiceren maar we waren het eens over de prijs,
was er ziek van want had een autoambulance gehuurd en een vrije dag genomen
begrijp je frustratie ... :-\ sorry man. Blijven zoeken naar goede occasie. Maar wees er maar snel bij.
Ik ben zelfs in de avond gaan kijken dag na advertentie !

Iets in mij zei dat dit wel een koopje kon zijn.
Besef ook wel dat ik vrij veel luck gehad heb. Geloof het of niet , die auto is voor het leven =) zal er voor zorgen !
Topics: 9
Gelukkig zet je er ook wat grotere velgen onder, want zo ziet het er toch een beetje raar uit met die kleine schoentjes

Die stickers echter zijn behoorlijk JDM en staat echt niet op een Volvo, behalve de Shocker als je er een dikke Turbo in hebt zitten
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Topics: 84
Ik vind het er een beetje vreemd overbeladen uitzien, alsof uw bompa met de hele schoonfamilie op visite komt.
Verlagen is toch weer makkelijk te verhelpen. En voor de rest zijn er originele Volvo's zat op de wereld.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
PieterL schreef:Hè hè hè, laat maar weten wanneer, in het 2e semester ga'k er vollenbak invliegen wat blokjes opengooien betreft 
;D hou u op de hoogte. eens beter weer moeten we is samen komen op meeting =)
Lol ben benieuwd we ge gaat uitspoken. belooft allesinds heel veel goeds !
leuke is als ge die moteur opfokt , en originele auto aan buitenkant hebt ,
dat niemand verw8 dat zo een baksteen het kan opnemen tegen een... bmw m3 lol

???? (of isda overdreven lol?)
altijd leuke taferelen aan rode lichten en op snelweg lol !
planne voor op circuit ?
ZwerverRoodbaard schreef:Gelukkig zet je er ook wat grotere velgen onder, want zo ziet het er toch een beetje raar uit met die kleine schoentjes 
Die stickers echter zijn behoorlijk JDM en staat echt niet op een Volvo, behalve de Shocker als je er een dikke Turbo in hebt zitten 
ziet er raar uit zo hÃ
=D overbeladen zoals marc zei. komt in orde hoor. haha die stickers hebben hier al voor veel commotie gezorgd ^^
Topics: 5
Wottel schreef:dat niemand verw8 dat zo een baksteen het kan opnemen tegen een... bmw m3 lol
???? (of isda overdreven lol?)
Da's eh, een beetje optimistisch ja

Maar alles is doenbaar natuurlijk, the sky is my limit
Na m'n examens ga'k wa blokjes scoren (oa een 2.3 5cilinder van'n T-5) en stillekesaan beginnen, ik laat wel weten wanneer ik wat ga klaar hebben
plsvolvoprojects.blogspot.com
ja hou me zeker op de hoogte ! 8)
=D lol zo hoor ik het heel graag ! dromen mag , en zijn er om te verwezenlijken.
Topics: 10
Wottel schreef:begrijp je frustratie ... :-\ sorry man. Blijven zoeken naar goede occasie. Maar wees er maar snel bij.
Ik ben zelfs in de avond gaan kijken dag na advertentie !
Iets in mij zei dat dit wel een koopje kon zijn.
Besef ook wel dat ik vrij veel luck gehad heb. Geloof het of niet , die auto is voor het leven =) zal er voor zorgen !
ik gok het er niet meer op met een waal, een paar jaar terug stond ik voor niets in waterloo, dezelfde dag contact gehad nog voor ik van huis ging en toen ik er was "net verkocht"
8555152121 418 1994
5263213001 719 2019