Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
ja ik had m al door, met erachter bedoelde ik aan de andere kan van het gaatje zeg maar... Aan de schroefdraad kant... Lastig te beschrijven :-\
Als je de ruimte opvult die je op die foto daar ziet gebeurt er niet zo veel nee
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
frox schreef:ja ik had m al door, met erachter bedoelde ik aan de andere kan van het gaatje zeg maar... Aan de schroefdraad kant... Lastig te beschrijven :-\
Als je de ruimte opvult die je op die foto daar ziet gebeurt er niet zo veel nee 
...dit soort teksten alleen bij de oto gebruiken aub..
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Jambon schreef:...dit soort teksten alleen bij de oto gebruiken aub..

Anders heb je wel iets uit te leggen
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
frox schreef:;D flauw hoor
ja...
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
En? Hoe rijdt het?
Groeten, Boele
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
volgens mij moet ie r nog aan beginnen... (zondag heeft ie m'n veerspanners..)
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Haha klopt
Heb je die "special tool" nog om die bovenste wishbone te lossen? En die "waterpas" met graden aanduiding had je die nog ter beschikking?
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
de tool wel, waterpas heb ik geleend van een bandenmeneer, maar als je uitgaat van de dikte die ik gebruikt heb zal je iets van1 graad+ (ivm -40 ipv -30 (koud hè..?!)) negatief camber krijgen.
Overigens heb je de tool niet nodig, zodra de fusee los is, je moet immers de veer vervangen, kun je er zo bij.. heb je
Engelsche maten..?