21 March 2011, 08:36
Het was gisteren goed weer om de auto weer een zetje te geven.
Technisch moet er nog HEEEEEEEL veel aan gebeuren, maar gisteren was het tijd om er optisch wat aan te doen. (ideale combinatie met het lekkere weer)
De donor superpolar staat er naast, dus beugeltjes en boutjes genoeg.
Het luik bij de achterklep aanpassen was gisteren het meeste werk, het luik van de superpolar was recht en de bij de turbo zitten daar 2 driehoeken in de carrosserie.
Technisch had ik gisteren mijn dag niet: ik wilde de motorkap-kabel overzetten maar kreeg ze beide niet gedemonteerd >
>
. Op een of andere manier niet uit het schutbord te krijgen???
Mooi he, die bekleding, achterbank was/is als nieuw ! Beide voorstoelen uit de donor zijn er slechter aan toe, eerst nieuwe knopen erin, en poetsen. De linker was voorzien van een in hoogte verstelbare frame, nu nog een rechtse scoren (wie?). Verder blijkt er ook nog stoelverwarming in te zitten, maar heb geen schakelaars op de middenconsole. Zou dit dan automatisch zijn? De voorstoelen kunnen er nog niet in vanwege lekkage die ik nog moet verhelpen. Helaas is de carrosserie nog niet waterdicht........
Technisch moet er nog HEEEEEEEL veel aan gebeuren, maar gisteren was het tijd om er optisch wat aan te doen. (ideale combinatie met het lekkere weer)
De donor superpolar staat er naast, dus beugeltjes en boutjes genoeg.
Het luik bij de achterklep aanpassen was gisteren het meeste werk, het luik van de superpolar was recht en de bij de turbo zitten daar 2 driehoeken in de carrosserie.
Technisch had ik gisteren mijn dag niet: ik wilde de motorkap-kabel overzetten maar kreeg ze beide niet gedemonteerd >
>
. Op een of andere manier niet uit het schutbord te krijgen???Mooi he, die bekleding, achterbank was/is als nieuw ! Beide voorstoelen uit de donor zijn er slechter aan toe, eerst nieuwe knopen erin, en poetsen. De linker was voorzien van een in hoogte verstelbare frame, nu nog een rechtse scoren (wie?). Verder blijkt er ook nog stoelverwarming in te zitten, maar heb geen schakelaars op de middenconsole. Zou dit dan automatisch zijn? De voorstoelen kunnen er nog niet in vanwege lekkage die ik nog moet verhelpen. Helaas is de carrosserie nog niet waterdicht........
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029