Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
roet op de keuring
en draai er maar flink aan!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:dacht ik wel. Hopelijk lukt het nu wel.

Maarja...dat roetmeten is echt stom. Want na zoveel jaar zit er echt een hoop roet ook in je uitlaat. Zeker met die langzame verkeerssnelheden de laatste jaren. Maarja, noodszakelijk kwaad.

En vraag Filip maar eens of hij je kan helpen. Hij heeft een 'roetloze' diesel..!

Kopen? dan is het probleem meteen verholpen.
met als laatste accessoire een schittend GL stuur!
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Nope ik heb er net weer een boel geld aan gegeven. Smile

Hoe heb jij hem dan roetloos gekregen? (der zit toch nog wel een motor in h??)
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.
Antwoord
Bert koncept schreef:Nope ik heb er net weer een boel geld aan gegeven. Smile

Hoe heb jij hem dan roetloos gekregen? (der zit toch nog wel een motor in h??)

Heb sinds twee jaar een nieuw cilinderkop met kleppen laten plaatsen. sindsdien geen problemen meer.
Voor die tijd stopte garagist een goedje er in of,...
gebruikt een peus 205 diesel voor de meting,.. Confusedhock:
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
ik heb sinds vorig jaar ook een nieuwe kop en kleppen :?
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.
Antwoord
Filip schreef:
TheSaint77 schreef:dacht ik wel. Hopelijk lukt het nu wel.

Maarja...dat roetmeten is echt stom. Want na zoveel jaar zit er echt een hoop roet ook in je uitlaat. Zeker met die langzame verkeerssnelheden de laatste jaren. Maarja, noodszakelijk kwaad.

En vraag Filip maar eens of hij je kan helpen. Hij heeft een 'roetloze' diesel..!

Kopen? dan is het probleem meteen verholpen.
met als laatste accessoire een schittend GL stuur!

OFFTOPIC: plaats eens een foto met je nieuwe stuur. En waarom kwam je niet ff op de koffie?? /OFFTOPIC
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
op de koffie ???

heb het laten opsturen,..
zal een foto maken!

enne bij jou op de koffie en dan zeker over mijn leaseplannen gaan beginnen zeker,... :roll:
Antwoord
Zoals ik het doe: dag van te voren diesel toevoeging door een halve tank diesel, voor de keuring brandstofpomp helemaal afknijpen, liep bij mij nog maar 70 km/h (hoezo een gestoort land aan het worden). En daarna hopen dat ie niet met een gat in de zuiger staat te wachten aan het eind vd dag.

Maar goed, het groene blok is weer goedgekeurt.. succes
n 20 seconden op de 100...
Antwoord
weten jullie nog niet dat zonnebloemolie ook een zeer gunstig effect heeft op roet
dus de volgende keer ff langs de ALDI voor een tray olie en mengen maar , let wel op, op het parkeerterrein van de supermarkt staat het wel raar al die flesjes legen in zo'n grote bak
Antwoord
en jij rijdt daar continu op, op die frituurvetten van de Aldi? Vandaar ook de nickname "De stoker" ? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)