19 November 2012, 22:08
Zie je altijd dat er van die milieu-activisten staan met meetapparatuur om aan te tonen hoe schadelijk het wel niet is.

Regeerakkoord: wegenbelasting voor oldtimers
|
19 November 2012, 22:08
Zie je altijd dat er van die milieu-activisten staan met meetapparatuur om aan te tonen hoe schadelijk het wel niet is.
![]()
19 November 2012, 22:20
en die lui komen uiteraard op de fiets
8555152121 418 1994
5263213001 719 2019
19 November 2012, 23:52
Misschien even een apart topicje in "evenementen" maken? Denk dat er heel erg veel animo voor is.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
20 November 2012, 17:22
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
20 November 2012, 18:05
Yellow240 schreef:Misschien even een apart topicje in "evenementen" maken? Denk dat er heel erg veel animo voor is. Bij de Volvo Klassiekervereniging zaten er al een aantal te zeuren dat auto's van 1980-1986 eigenlijk niet welkom zijn "omdat die het juist verpest hebben" dus ik denk dat wanneer wij eraan mee doen we weggekeken worden. Niet zo handig dus. ![]() oudevolvo schreef:Goed nieuws! Uitslag stemmingen moties belasting oldtimers positief Zeker goed nieuws, maar ik moet nog zien wat men ermee doet. Ik denk dat dagelijks gebruik hoe dan ook aangepakt zal worden, of dat er toch iets als een brandstoftoeslag komt voor de slimmerikken die snel de auto op iemands anders naam zetten als men zou besluiten om de oldtimer belastingvrij te houden indien er een eerste auto bij dient te zijn. ![]()
20 November 2012, 19:59
En een grote update staat nu op Teletekst en de site van NOS:
Citaat:De Tweede Kamer wil dat automobilisten met een buitenlands kenteken die hier wonen of werken ook wegenbelasting gaan betalen. Deze groep is die belasting nu ook al verschuldigd, maar de controle daarop verloopt moeizaam. Bron: http://nos.nl/artikel/442699-wegenbelast...nders.html Vreemd dat de NOS zegt dat de PVV tegen versoepeling is, omdat juist Van Vliet ook een motie had ingediend waarbij hij opperde om de vrijstelling te behouden. Dat klopt dus niet. ![]()
20 November 2012, 20:08
Yep Net op journaal gezien. De plannen zijn zoals ze voorgesteld waren van de baan!!!!!!!
Kijken wat voor alternatief ze nu weer in petto hebben. Want het motto van deze regering is niet Bruggen slaan, Maar Burgers `slaan`
20 November 2012, 21:41
Lukie5704 schreef:Yep Net op journaal gezien. De plannen zijn zoals ze voorgesteld waren van de baan!!!!!!! Niet te vroeg juichen. De motie vraagt om alternatieven van het kabinet, ten eerste kan het kabinet naast zich neer leggen en ten 2e moet je maar afwachten hoe een stemming ergens in mei volgend jaar uitpakt. Kan zomaar zijn dat er dan geen meerderheid meer is. Staat natuurlijk buiten kijf dat het een positief signaal is.
20 November 2012, 21:41
Lukie5704 schreef:Yep Net op journaal gezien. De plannen zijn zoals ze voorgesteld waren van de baan!!!!!!! ik denk een kilometerheffing, als je meer dan x km's rijdt mag je betalen.. ZO makkelijk zal dat heus niet gaan.. alleen... hoe ze dat gaan controleren....
20 November 2012, 23:15
Hoe ze dat gaan controleren? Niet, en zeker niet met oldtimers met mechanische tellers en kilometerkabels en het feit dat 't hobbyisten zijn die door en door hun auto kennen.
![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|