Topics: 41
20 July 2011, 19:29
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 July 2011, 19:46 door aRjen.T.)
Tot mijn grote verbazing staan de nieuwste berichten niet meer bovenaan in de sub boards maar op alfabetische volgorde
maar niet meer te sorteren op datum, leuk voor archeologische forum opgravingen verder geheel doelloos
Ben ik de enige of?
Vind trouwens het forum ook een beetje nogal onoverzichtelijk worden,
snap er geen fluit meer van.... was het forum zoals het was niet veel beter ipv van al dat modernisering?
Topics: 135
Als je niet weet hoe je iets instelt of hoe het forum functioneert, kun je altijd
hier kijken. Oftewel het FAQ knopje onder het logo hierboven en dan het knopje 'Algemeen Forumgebruik'
Om specifieker op je vraag in te gaan; Je kan aan de onderzijde in het overzicht precies aangeven hoe je het wilt zien. Kies dus 'sorteren op laatste bericht' en daarna 'aflopend' om te zien wat jij bedoeld.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
ok ik zal eens een poging wagen ....
Topics: 37
TheSaint77 schreef:Om specifieker op je vraag in te gaan; Je kan aan de onderzijde in het overzicht precies aangeven hoe je het wilt zien. Kies dus 'sorteren op laatste bericht' en daarna 'aflopend' om te zien wat jij bedoeld.
Ik heb ook ineens hetzelfde probleem, de optie sorteren laatste bericht moet ik telkens weer ingeven bij nieuwe onderwerpen.
ja ik moet het ook steeds opnieuw invoeren is een drama dit...
Topics: 135
Dit kun je in je profiel ÃÃn keer instellen en je hebt het voor altijd goed staan.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 4
20 July 2011, 22:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 July 2011, 22:53 door Marvin89.)
ook al stel ik het in op mijn profiel bij instellingen dan staan de onderwerpen nog steeds op alfabetische volgorde in de lijst.
zeer vervelend dit... "sorry ik kan me soms ergeren aan de kleinste dingen"
het enige wat er veranderd als je het bij je instellingen aanpast zijn de berichten in een topic.
maar de lijst met alle onderwerpen is nog steeds een ramp.
V142 BJ1968
L.B. Racing
Topics: 6
TheSaint77 schreef:Dit kun je in je profiel ÃÃn keer instellen en je hebt het voor altijd goed staan.
Dan ben ik zeker kippig, maar ik zie die instelling niet bij mijn instellingen :RpS_wink:
21 July 2011, 00:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 July 2011, 00:06 door aRjen.T.)
volgens mij is het alleen in Ik en mijn volvo?
In te koop board etc heb ik er geen last van
edit: ohnee dat is niet helemaal waar
Topics: 37
Dan ben ik vast ook een visueel gehandicapte kip....ik zie die instelling ook niet bij mijn instellingen. Blijft toch vreemd gisteren werkte het forum nog prima op mijn computer. Ik heb zelf niet aan de instellingen zitten sleutelen.