Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inlaatspruitstuk verdubbelen
vanaf modeljr "73 is het een kabeltje.. en je kunt een beugeltje ergens in het middenplaatsen zoals het origineel, daarvandaan bedien je de beide hefboompjes. volgens mij is het ook mogelijk het asje om te draaien zodat beide hefboompjes ih midden zitten..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Ja daar kwam ik ook gister achter... Ik heb namelijk een vervelend rammeltje als ik het gas loslaat. En had er laatst over met Jerry die zei dat het wel eens een verschoven doorvoerrubbertje kon zijn van je gasstangetje in het schutbord.
Maar ik kon niet vinden omdat die er dus ook niet zit! haha Tongue (Maar er zit wel wat speling op de kogelscharniertjesdus misschien is dat het)

Ik heb zowiezo een "hangend" gaspedaal. Het scharnier zit niet op de grond, dat heb jij waarschijnlijk wel?
Antwoord
Citaat:Ik heb namelijk een vervelend rammeltje als ik het gas loslaat.

Toevallig laatst een uitlaat bij KwikShit gekocht?
Liep laatst bij KS naar binnen, en in de verte lag op de grond een nieuwe uitlaat.
Ik schopte quasi-nonchalant tegen een oude moer aan die ergens op de grond lag, en zag 'm in de verte precies in de uitlaat verdwijnen. :lol:
Als je het zou willen, lukt het je niet.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
hahahaha
:nono:
Antwoord
Ik wilde de Strombergs zo laten als ze zijn zodat ze ook nog als enkele carb door het leven kunnen. Het aanpassen van een gasstang is een makkie, aangezien ik door de tijd al een fijn hoopje halve en hele heb verzameld. Er is plek zat op het spruitstuk om allerlei scharnierpunten te maken.
Dit soort projecten zijn ook bedoeld om de onderdelenberg wat compacter en bruikbaarder te maken.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
OK. Het spruitstuk is een dagje vertraagd. Ik had niet gedacht dat-ie krom zou trekken van het dichtlassen van het middenstuk.
Maar dat deed-ie dus wel. Losslijpen, vast bouten aan een cilinderkop en overnieuw.
Antwoord
Of tegen lassen ( aan de contra kant dus) dan trekt het weer recht.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
Wauw Jerry, dat werkt als een tierelier (maar dat wist je natuurlijk al), bedankt voor de tip. Een paar rupsen aan de achterkant en hij sluit weer naadloos.
Antwoord
Ach ieder zijn vak zullen we maar zeggen.
En ik heb een hekel aan slijpen dus dan liever in 1 keer goed Cool.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
Het grote gat is weer dicht, nog een kleine over waar ik nog een extra vacuumaansluiting voor de LPG verdamper op ga lassen.
Alles klopt tot zover, gasstang gaat vrij heen en weer, gasklep kan helemaal open, no problemo.

[Afbeelding: Inlaatkl076.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)