13 October 2011, 19:59
Ik moet blijkbaar nog even wennen aan de wat oudere techniek.:biggrin:
Dank voor de tip!
Dank voor de tip!
|
Volvo 240 uit 1990
|
|
13 October 2011, 19:59
Ik moet blijkbaar nog even wennen aan de wat oudere techniek.:biggrin:
Dank voor de tip!
17 October 2011, 13:10
Ik kan weer een item van het lijstje afstrepen:
![]() ![]() ![]() Met heel veel plezier maak ik bijna dagelijks gebruik van deze auto. Rijden is genieten.
17 October 2011, 14:11
Jambon schreef:en nu uit de buurt van trekhaken blijven...! Ik zal voortaan minder bumperkleven...:biggrin:
21 October 2011, 22:37
Omdat ik niet weet in welk topic ik deze vraag kan stellen maar even hier:
Wie heeft ervaring met het wisselen van een "pedalen blok". Uit de donor wil ik de pedalen (rem en gas) omzetten naar mijn auto waar nu nog een blok met koppeling, rem en gas pedaal zit. Ik heb geen idee of dit veel werk is en waar ik op moet letten.
21 October 2011, 22:44
Stelt volgens mij niet zoveel voor..
In elk pedaal zit volgens mij een palletje waarmee je m loshaalt van de kabel. Dan heb je volgens mij ook nog 4 boutjes om de pedalenbox los te halen.. Correct me if i'm wrong
245L VAN
21 October 2011, 22:49
OkÃ, dit klinkt hoopvol.
Marc heeft eerder dit op het forum gepost: Marc1970 schreef:Alle pedalen heb je al tenzij je persà zo'n breed rempedaal wilt. Omwisselen vd pedaalbak is een heel gedoe. en ik heb hem ook om een toelichting gevraagd.
21 October 2011, 23:16
Sebastiaan weet er ongetwijfeld meer van dan ik. Het valt mee in de 240. Goeie auto.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|