Topics: 17
Zo! Das echt een hele mooie foto!! Bedankt!
Die shadowlines waren toen nog niet verkrijgbaar, nu heeft volvogue ze idd laten produceren. Ziet er idd net mooier uit, maar laat het voorlopig maar zo.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 39
Paul, moet je echt doen, die shadowlines. Heb je auto zien staan, vind hem nog steeds mooi, maar de zijdeglans (bijna glimmende) gespoten (?) shadowlines doen afbreuk aan je auto.
Hans ik heb je weg zien gaan met je auto, gezwaaid, maar je zag niks (alleen die verschrikkelijke drempel op het VKB terrein in de verte).
Topics: 289
Topics: 17
Ok, zal er es over denken : - )
over die spatlappen ook trouwens, maar die maken m ook een beetje sloom. Wel goed gespot trouwens.
En nu weer on topic naar hans zn turbo.....
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 84
Over die strip, heb je al geprobeerd eerste de strip te monteren, dan de grille erop en dan de bumper eronder?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 28
18 October 2011, 19:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 October 2011, 21:15 door HansDAF.)
Ik heb inmiddels de bumper recht onder het voorfront gekregen.
De zwarte strip gaat vervolgens over de clips en kantelt dan iets. Nu zou hij vast moeten zitten, maar niets is minder waar. Wellicht niet de goede clips in het front. Vandaag de rubbers opgehaald bij de Volvo dealer voor mijn 23 mm stabi aan de voorzijde. Viel allemaal wel weer mee, was € 21 kwijt.
Verder een mooie kogel gekocht voor mijn trekhaak, geschikt voor ruim 20 kN !. Al hangt straks het hele forum aan de trekhaak, de kogel blijft zitten.
@Drk: zal voortaan zwaaien, maar ik ken echt niemand, behalve Ticcie (sinds zaterdag) dan.
Wellicht een idee bij de volgende VKB iets gezamelijks te ondernemen
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Topics: 6
Beste Hans, ik heb je auto zien staan op de VKB. Welk type voorruit heb jij?
Ik zoek ook nog een nieuwe/andere voorruit. Die hoge zwarte strip vind ik niets.
Topics: 39
Ach, je hebt hier nog ooit aan de koffie gezeten met je vrouw. Niet kennen, niet kennen...vergeetachtig misschien ;-).
Topics: 28
@Drk: Oeps. kwartje gevallen .................... (maar nog steeds niet gezien)
@Herbe777: dat is een superpolar ruit met dito rubber. Ga binnenkort een nieuwe overhouden uit de donor. Moet alleen even aan de ruitenboer vragen of ie 'm eruit wil snijden. Voor de nieuwe voorruit betaalde ik incl. inzetten € 238,--. Dan heb je geen gekloot met lekkage. Als je zelf monteert weet je het natuurlijk niet zo zeker
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Topics: 289
..wat heb je in de koffie gedaan...?!