Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Heel verhaal getypt, loopt die kaksafari vast. Alles voor niets.
Waarom komt er eigenlijk rechtsonder Auto-Save te staan? Ik kan vervolgens die save nergens vinden.
Nou ja, ik houd hier dus alles bij rondom de bruine 244.
Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
Dat is inderdaad frustrerend. We zijn wel benieuwd. De bruine 2.0 is in ieder geval een mooi titel!
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Een hoop turboonderdelen van de lichtblauwe zijn dus al verkocht. Die wordt weer n/a. En gaat de verkoop in.
De verkoop van de 244 vlotte niet echt, zodoende dat ik nu gekozen heb om hem zelf te houden.
De geweldige benzineprijzen spelen hierin ook een rol.
Rode Koni's, verlagingsveren en de Polarisen eronder. Vervolgens kijken of een B21A wat vlotter te krijgen is. Heb al wat tips van Boso gehad over nokkenassen, uitlaten, ontsteking enz.
Dag van halen:
![[Afbeelding: volvo244dl.jpg]](http://img824.imageshack.us/img824/1474/volvo244dl.jpg)
Zo heeft ie een tijd in de oude schuur gestaan:
![[Afbeelding: dsc09272med.jpg]](http://img444.imageshack.us/img444/5249/dsc09272med.jpg)
Revisieblok (30.000km gedraaid):
![[Afbeelding: cimg0537med.jpg]](http://img259.imageshack.us/img259/5475/cimg0537med.jpg)
In m'n huidige schuurtje:
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
Waarom gaat die 245 eruit eigenlijk?
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Ten eerste: ik mis het rijden op LPG (nou ja, in ieder geval het tanken).
Ten tweede: er zit veel werk in de 245 en ik vind het nog steeds niet echt een fijne auto. Er moet nog veel meer tijd in gaan zitten om de auto toch naar mijn zin te krijgen.
Echt snel gaat ie nog steeds niet. Daarom wou ik er de B230FK inbouwen, maar die zou ik dan toch weer helemaal goed willen maken.
Dus, nog meer tijd en nog meer geld erin stoppen. En ik heb besloten om dat allemaal niet te gaan doen.
De keus was daardoor simpel. Er staat een belastingvrije 244 op LPG in je schuur, waarvan je zeker weet dat je geen gekke dingen tegenkomt (vanwege het onderhoud en de geschiedenis). Dus een andere auto zoeken hoeft niet meer.
Een van de twee eruit. In eerste instantie de bruine, maar nu toch de blauwe.
Berichten: 132
Topics: 5
Lid sinds: Oct 2010
mooie uit 79!
is dat trouwens het enige jaar dat deze kleur is geleverd?
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
Wat is er niet fijn aan de 245 dan? Ik moet wel zeggen: die 244 Turbo die ik had reed ook niet echt fijn. Anders dan ik gewend was (en ik heb met veel 240's gereden), net alsof er iets niet aan klopte (reed "nerveus") maar helaas nooit kunnen achterhalen wat 't precies was. Normaal een verschijnsel dat je alleen bij Amazons tegen komt (elke Amazon lijkt onderhand wel ietsjes anders te rijden).
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Wat is er met die velgen gebeurd joh?
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Ik weet niet, ik vind de auto gewoon niet fijn. Vond de 242 fijner en mijn vorige 245 ook.
De B200 met turbo is geen geweldige combinatie, dus die zou ik het liefst vervangen. En daar heb ik nu gewoon ff geen zin meer in.
Voor de verkoop moet ik nog wel wat dingen maken (kachel is WEER kapot) en dan is het een nette 245 met een B200F. Hopelijk is er een beetje markt voor.
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Yellow240 schreef:Wat is er met die velgen gebeurd joh? 
Roest haha.