Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwbakken volvodriver
Hallo, net geregistreerd an forumlid , ff voorstellen ,
ik ben Roland ,woon in Belgie , heb onlangs een 240 op de kop getikt (niet te hard natuurlijk,geeft deuken ) en volg sindsdien dit forum als belangstellend gebruiker.
wat details over de auto : 240 GL automaat ,bouwjaar 1985 met witte vacht.
De auto werd me terloops aangeboden van een oude man die het autorijden voor bekeken hield ,sinds 85 eerste en enige eigenaar ,die een 176.000 km op de teller heeft gezet ,de aankoopprijs ? 500 euro ,keuringsvrij ( Belgie ) .Daar ik een goede 2e auto kon gebruiken niet lang over nagedacht.
Ik moet zeggen, de auto bevalt me wel,rijdt prettig en lijkt me wel betrouwbaar. Ben nu bezig met het vervangen van de wielkastranden daar deze behoorlijk wat roest vertonen en naar ik vermoed al eens in aanraking zijn gekomen met een muurtje of zo. Verder is de wagen netjes en binnen als nieuw ,is ook nooit in gerookt.
Momenteel heb ik nog geen foto's van de auto , die post ik later wel eens, heb al gemerkt dat jullie wel van plaatjes houden Confusedmile:

Voor nu, groeten aan allen
Roland
Antwoord
Welkom. Je boft wel met zo'n auto van een oud mannetje. Houd de roest vooral onder controle en inderdaad pica's zijn altijd leuk.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
500 euro is zeker niks te veel! En inderdaad, hier zien we graag foto's :biggrin:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
500 euro is zeker niks te veel! En inderdaad, hier zien we graag foto's :biggrin:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)