Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Jeetje mina. Je kunt ook maar mooi pech hebben zeg. Over pech gesproken, mn broer had gister ook nog pech met zn 850. Hij start de auto, zet m in zn achteruit, geeft gas en laat de koppeling opkomen en ineens, *BANG*! Een grote klap en de auto gaat niet meer voor of achter uit. Wat bleek nou, was de as uit de homokineet die in het wiellager zit kats afgebroken. En dat is 2 a 3 cm dik staal..
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
lekker dan. Maar dat kan niet anders of hij moet al een tijdje een tokkelend geluid hebben gehoord vermoedelijk. Nooit te lang mee doorrijden.
Kost zeker wel een ?500 schat ik zo. Wel eens bij een Civic laten doen, was ook duur.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 723
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2005
Zo zie je maar....er zijn altijd mensen die meer pech hebben dan ik...... :?
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Http://www.goldwingforum.nl
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Nee joh, geen 500 euro. Nieuwe kost 70 euro en een avondje knutselen... En het zal vast nog wel erger kunnen denk ik.. :evil:
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
240's hebben wel eens last van slechte contacten, vooral de zekeringen....
de benzinepomp zekering (nummer 6 d8 ik) heeft bij mijn 240 vaak slecht contact. dan start ie helemaal niet. de laatste 1,5 jaar zeker 10 x gehad. ff rommelen en het werkt weer. toch eens echt verbeteren, tot nu toe earen het slechts vruchteloze pogingen... :wink:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 723
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2005
Tot nu toe nog geen last gehad van de zekeringen. Wel de stekker van de computergestuurde injectie en nu weer de aansluiting van de stekker op de benzinetank. Je zou toch verwachten dat electra van zo'n Zweedse bolide wat beter zou zijn........ :?
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Http://www.goldwingforum.nl
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Misschien komt dat doordat ie het graag wat kouder en wat meer sneeuw wil hebben.
Berichten: 938
Topics: 36
Lid sinds: Sep 2005
Ik draai de zekeringen dan een paar keer rond.
Ik zal de zekeringkast eens in de ultrasoon mikken, kijken of dat wat uitmaakt.
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Kun je niet gelijk je complete 240 er in smijten? Heb je gelijk alles gehad 8)
Berichten: 723
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2005
Even achter een straaljager staan..........istie volledig ultrasoon.......
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Http://www.goldwingforum.nl