Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ook ik ben gevallen
Jeetje mina. Je kunt ook maar mooi pech hebben zeg. Over pech gesproken, mn broer had gister ook nog pech met zn 850. Hij start de auto, zet m in zn achteruit, geeft gas en laat de koppeling opkomen en ineens, *BANG*! Een grote klap en de auto gaat niet meer voor of achter uit. Wat bleek nou, was de as uit de homokineet die in het wiellager zit kats afgebroken. En dat is 2 a 3 cm dik staal..
Antwoord
lekker dan. Maar dat kan niet anders of hij moet al een tijdje een tokkelend geluid hebben gehoord vermoedelijk. Nooit te lang mee doorrijden.

Kost zeker wel een ?500 schat ik zo. Wel eens bij een Civic laten doen, was ook duur.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Zo zie je maar....er zijn altijd mensen die meer pech hebben dan ik...... :?
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
Nee joh, geen 500 euro. Nieuwe kost 70 euro en een avondje knutselen... En het zal vast nog wel erger kunnen denk ik.. :evil:
Antwoord
240's hebben wel eens last van slechte contacten, vooral de zekeringen....
de benzinepomp zekering (nummer 6 d8 ik) heeft bij mijn 240 vaak slecht contact. dan start ie helemaal niet. de laatste 1,5 jaar zeker 10 x gehad. ff rommelen en het werkt weer. toch eens echt verbeteren, tot nu toe earen het slechts vruchteloze pogingen... :wink:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Tot nu toe nog geen last gehad van de zekeringen. Wel de stekker van de computergestuurde injectie en nu weer de aansluiting van de stekker op de benzinetank. Je zou toch verwachten dat electra van zo'n Zweedse bolide wat beter zou zijn........ :?
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
Misschien komt dat doordat ie het graag wat kouder en wat meer sneeuw wil hebben.
Antwoord
Ik draai de zekeringen dan een paar keer rond.

Ik zal de zekeringkast eens in de ultrasoon mikken, kijken of dat wat uitmaakt.


Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Kun je niet gelijk je complete 240 er in smijten? Heb je gelijk alles gehad 8)
Antwoord
Even achter een straaljager staan..........istie volledig ultrasoon....... Tongue
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)