Leuk wel, maar ik zou niet zo snel de moeite nemen om te swappen naar een NA redblock. Die hebben niet zo gek veel meer vermogen dan een B20. Voor een B20 zijn ook nog eens veel meer performance upgrades beschikbaar dan voor een NA redblock.
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
deze heeft 3bak-OD automaat, op LPG, vermogen viel me niet tegen..
Berichten: 167
Topics: 6
Lid sinds: Jun 2008

orry: maar wat is een NA redblock?
Berichten: 348
Topics: 18
Lid sinds: Jan 2010
Naturally aspirated, oftewel zonder turbo.
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Ik noem het altijd atmosferisch. Leuke swap, maar voor het vermogen niet echt interessant.
Groeten, Boele
Berichten: 167
Topics: 6
Lid sinds: Jun 2008
Weer wat geleerd...
Berichten: 1.778
Topics: 78
Lid sinds: May 2007
Wel lekker meer koppel onderin....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Berichten: 10
Topics: 0
Lid sinds: Mar 2008
Wat vinden we hiervan?
Verbeteren of verzieken?
Bas
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
Haha. Je eigen auto toch. Ik vind em verbeterd!
Berichten: 6.715
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Het origineel vind ik niet veel mis mee. Maar hier is weinig aan te verbeteren (voorruitlijstje misschien).