Topics: 24
JDDV schreef:Dit land begint gewoon op een grote dictatuur te lijken waarbij alle leuke dingen verboden of belast worden.
Betalen voor je oldtimer, betalen voor je eigen huis (onroerend goed) en zelfs betalen voor een ontvangen erfenis
Zucht.....beetje relativeren kan ook geen kwaad of niet???
Volvo 244 DL 1974
Topics: 2
478.000 Kilometertjes Ãn op lpg.. Eat your heart out, Prius.
Het is alom bekend dat een verbrandingsmotor op LPG nouwelijks vervuilt.
Ik snap ook wel dat 75% van ''lichtgetint'' nederland in dikke mercedes diesels rondkachelt met een drieletterig kenteken, en dat niet de bedoeling is.
Maar ik vind dat de Ãchte oldtimerliefhebber er niet onder moet gaan lijden, wat nu wel het geval is.
Voor mij is het niet mogelijk om met deze regeling mijn Volvo hobby door te zetten,
En ben ik aangewezen op kleine, vervuilende autotjes die op benzine lopen in plaats van op een mooie dag een keer de 145 uit de schuur te trekken.
Turn garbage into art!
Topics: 52
Lpg zonder lambdaregelingetje is net zo vervuilend als benzine. Daarom is ooit g3 in het leven geroepen.
Topics: 84
Turbobrick schreef:Ik snap ook wel dat 75% van ''lichtgetint'' nederland in dikke mercedes diesels rondkachelt met een drieletterig kenteken, en dat niet de bedoeling is.
Ik geloof toch echt dat de overgrote meerderheid gewone witneuzen zijn die dat doen! Een iedergaval bij "ons" in het noorden.
Topics: 9
Turbobrick, ik lees hier zojuist van iemand met een 240 oldtimer als eerste auto die jaarlijks 20.000km maakt. Dat was ook niet de bedoeling van de oldtimerregeling.
Topics: 27
volvosvenska schreef:Zucht.....beetje relativeren kan ook geen kwaad of niet???
Heb je ook gelijk in...even beetje de boel opstoken...
Topics: 39
Turbobrick schreef:Ik snap ook wel dat 75% van ''lichtgetint'' nederland in dikke mercedes diesels rondkachelt met een drieletterig kenteken, en dat niet de bedoeling is.
Waar is die xenofobe ondertoon nou weer voor nodig?
Topics: 13
Over g3 lpg gesproken, heeft er iemand een u9 240 van bv 1991 met g3 op kenteken staan ?
Als je dit kenteken checkt op rdw kan het blijkbaar wel. ZL26TD is een 440 turbo u9 van 1991.
Topics: 13
Arn02 schreef:Waar is die xenofobe ondertoon nou weer voor nodig?
O ik snor ook heerlijk in mijn 190d rond, ben niet getint en vind het een heerlijke auto ;-) En gebruik ,misbruik...het is gewoon de wet, als je van de belastingdienst je hyptheek mag aftrekken doe je dat toch ook ,of je werkschoenen mag aftrekken van de belasting.
Wet is wet en wat kan dat kan, moeilijk gedoe altijd.
Topics: 22