29 October 2012, 18:10
Regeerakkoord: wegenbelasting voor oldtimers
|
29 October 2012, 18:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 October 2012, 18:41 door Dopski.)
http://www.autoweek.nl/autonieuws/21089/...rs-vervalt
Even nog ter indicatie van het standpunt van de (CDA) staatssecretaris die dit standpunt in de tweedekamer heeft verdedigd... Citaat:25 oktober 2012Nog geen week later is het plan in het regeerakkoord om de MRB vrijstelling in (waarschijnlijk) 2014 in af te schaffen.
29 October 2012, 18:51
Lekker zooitje weer. Ik ga ervan uit dat de soep uiteindelijk niet zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
Neemt niet weg dat het een belabberde timing is voor zo'n ongenuanceerd bericht aangezien ik net vandaag mijn 245 GLE te koop heb gezet. Dus dat wordt meer 'wat de gek ervoor geeft'. En ja, hij moet echt de deur uit. Dat moest hij al, maar nu zeker. Dan houd ik liever de overige 7 oldtimers. Maar ja, afhankelijk van de nieuwe regeling moeten die misschien ook nog weg. Maar hoe kies je dan tussen een 123GT uit 1969, een Amazon cabrio en een 1800ES? Helaas lijkt de Fehac ook in slaap gevallen. Anders had het al niet zo ongenuanceerd in het akkoord gestaan.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
29 October 2012, 19:08
schorsen die hap.. weg = weg..
pleistertje.. jij doet zoals velen alles zelf, dan is die 45 euri per otoo al terug..
29 October 2012, 19:11
Lekker *** dus...
Enige manier om wat te sparen was door mn lpg 244 te rijde, maar dat akkoord slaat nu even een gat van 3000 in mijn begroting :-(
Idd, wat een ellende.
Las het net ook in het nieuwe regeerakkoord . .[URL="http://www.nu.nl/files/regeerakkoord.pdf"] . Bruggen slaan Regeerakkoord VVD - PVDA 29 oktober 2012[/URL] ![]() ![]()
29 October 2012, 19:15
ja ik ben blij dat er even geen "KDFI met LPG" budget was.. dan maar verder met de Webertjes... oh nee, d'as hetzelfde budget.. anywho, bijna net zoveel aan MRB als verreden peut p/m..
29 October 2012, 19:20
Jambon schreef:schorsen die hap..Mooi plan! En er dan gewoon strak mee doorrijden, ha ha. Nee, schorsen lost niets op. Het probleem zit hem in het feit dat er dan geen mogelijkheid is om af en toe een ritje te maken. Misschien moet ik een garage beginnen en alleen mezelf bedienen en dan groene platen nemen en die gebruiken om af en toe een (proef)ritje te maken.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
29 October 2012, 19:22
⬠130 per maand belasting. Ik denk dat we maar eens een paar dagen Den Haag moeten blokkeren in de maandagochtendspits... stelletje mafketels. Ik hoop (verwacht zelfs) overigens dat de plannen vooral zullen gelden voor nieuwkomers.
244 GL 1980 (met splinternieuwe APK tot november 2014!)
29 October 2012, 19:23
Ik vind het ergst eigenlijk nog dat 'het milieu' erbij gehaald moet worden, terwijl ze gewoon overal geld vandaan halen voor meest onzinnige dingen..
Vind het idee van de eigen garage nog niet zo gek, alleen staan die platen zo raar he ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)