30 March 2012, 22:59
Woest, woest. Dat valt ook wel weer mee. Het ziet er daarentegen wel heel net uit, ook met deze stalen velgen.
|
Drk - "Den Blauwe 2.0"
|
|
30 March 2012, 22:59
Woest, woest. Dat valt ook wel weer mee. Het ziet er daarentegen wel heel net uit, ook met deze stalen velgen.
31 March 2012, 00:05
DennisvdB schreef:Woest, woest. Dat valt ook wel weer mee. Het ziet er daarentegen wel heel net uit, ook met deze stalen velgen.
31 March 2012, 20:20
Hell no!
5 April 2012, 21:05
Paar dingen gedaan aan de blauwe. Setje klapraampjes voor achter gekocht.
Die zijn inmiddels binnen, dus die gaan er morgen misschien in. Daarnaast toch maar voor de snel de Polarisen eronder gelegd. Tijdelijk kleurtje en beun uitgebalanceerd, maar dat maakt even niet uit. Vorige week een B23E gehaald, die ik er eigenlijk ook als injectie erin wil bouwen (als sloeg de twijfel wel enorm toe na het zien van B230F + 16V). Dus ben nog op zoek naar een B23E kabelboom en moet even kijken hoe dat zit met benzinepompen enz. Weet eigenlijk helemaal niets van Kjet. Iemand nog een goede site?
5 April 2012, 21:11
Ben het eens met pwaes, ik zou naar LH 2.4 gaan en dan ook de B23E verkopen. B230F +16V pleaaaaaaaase!!!! Ook dat kan op LPG haha.
5 April 2012, 21:16
Kjet sucks olifantenballen. Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Mijn oplossing was helemaal niet budgetvriendelijk maar wel goed.
Goede carburatie zou mijn voorkeur zijn mits geen turbo.
5 April 2012, 21:29
Setje R1 carburateurs er op (N/A), of LH2.4 (turbo). Slechts 2 keuzes. Dat eerste zou zeker mooi bij de auto passen (vet geluidje).
En K-jet is echt geen optie, die K staat er niet voor niets....
760 | Groen | Snel
5 April 2012, 21:47
flip_21 schreef:Setje R1 carburateurs er op (N/A), of LH2.4 (turbo). Slechts 2 keuzes. Dat eerste zou zeker mooi bij de auto passen (vet geluidje). R1 carbs en LPG verdamper zal moeilijk worden, toch?
5 April 2012, 21:49
pwaes schreef:Je kan toch die B23E als onderblok houden en een 530 erop? Lekker hoge compressie, fijn op LPG? Nee joh, B234F kop erop omdat het kan!
Dirk is nog bezig met het oplossen van de "Maffe Monteur"
2.3L met R-sport webers en een hoog compressie kopje icm een agressief nokkenasje lijkt mij ook wel gaaf ja...
Volvo 142S - 1973
Felix |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|