5 April 2012, 22:04
Ik sluit me aan bij de webers, lekker Oldskool... er zijn ook LPG mengstukken voor
|
Drk - "Den Blauwe 2.0"
|
|
5 April 2012, 22:04
Ik sluit me aan bij de webers, lekker Oldskool... er zijn ook LPG mengstukken voor
5 April 2012, 22:10
frox schreef:Dirk is nog bezig met het oplossen van de "Maffe Monteur" [video=youtube;oS3tloZLd5s]http://www.youtube.com/watch?v=oS3tloZLd5s[/video]
5 April 2012, 23:37
DennisvdB schreef:-video- Haha! mooie uitleg DennisvdB schreef:Nee joh, B234F kop erop omdat het kan! Een zestienkleppert met webers kan natuurlijk ook
Volvo 142S - 1973
Felix
10 April 2012, 23:02
Genoeg overtuiging hier om niet over te stappen op K-Jet.
De B23 gaat er dus als carburateurmotor in. Volgende stap is op termijn een 7/940 16V te kopen en deze te slopen. Maar ja, dat kan goed nog meer dan een jaar duren.
10 April 2012, 23:39
Aangezien je je zuiger dan ook moet aanpassen... Falunbrick is bezig met een groupbuy: H-beams met ARP bouten en aangepaste pistons voor 575 shipped. Zit je meteen goed! (pistons bij RSI zijn al 300 nogwat, de H-beams tegen de 500 dacht ik, dus goeie deal)
11 April 2012, 07:33
575 dollah. Dan gaat meteen heel de lol-euro verhouding de verkeerde kant op.
11 April 2012, 18:36
Heb je ook niet nodig motje, die H-beams. De zuigers daarentegen zijn misschien ook los te verkrijgen via hem, als je toch de overstap wil maken naar 16v.
11 April 2012, 20:41
Je kunt toch ook zo'n heel blok van een 740 16v erin knopen. alleen is het dan een twee liter. Beetje kietelen verder en ook gaan met de banaan!!
11 April 2012, 20:49
Hoeft niet zo te zijn Nicky, de B234F is een 2.3, de B204F een 2liter
11 April 2012, 20:52
Drk schreef:De B23 gaat er dus als carburateurmotor in. Volgende stap is op termijn een 7/940 16V te kopen en deze te slopen.Vind ik leuk. Voorrechtop is een 16V super mooi. ps een 740/940 onderdelen blijf je vrij lang leuren... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|