Topics: 64
Voila,
Ondertussen nog niet veel opgeschoten met de nieuwe motor, alles ligt hier klaar, maar kvind genen tijd voe verder te doen. (deadline dus ook niet gehaald en zal misschien een seizoen uitgesteld worden.)
't was koud, maar droog dus de 242 mocht ff buitenkomen en ondertussen ff de wieltjes gewisseld.
Topics: 16
Blijft mooi zo'n flatnose! Dat velgen zoveel verschil kunnen maken hè!? De andere velgen zijn dus van de baan?
en verder:
Zakken met dat ding
Topics: 26
Ik zal wel raar zijn maar op de originele velgen vind ik de wagen vele malen mooier. Schitterend zelfs.
Topics: 16
Tja, dat is wel raar zeg... Misschien zou je eens met iemand moeten praten :tongue:
De originele velgen vind ik ook goed staan, maar ziet er wel een beetje suffig uit.
Njah meningen verschillen, de velgen maken er inderdaad een andere wagen van.
De velgen zijn echte polarissen en voor mij passen ze er perfect op. De wagen zou om het af te maken vooraan inderdaad wel iets mogen zakken.
De velgen zijn ook het enige 'niet echt periode correct' aan de wagen, hoewel...
Topics: 60
Polarissen zijn gewoon schitterende velgen. Die kunnen geen enkele Volvo "verpesten". Maar wat Frox zegt, bij zulke velgen hoort wel een verlaging :wink: Prachtbak voor de rest hoor!
Topics: 7
Erg mooi! Maar ik zou behalve verlagen ook een voorspoiler monteren, dat scheelt belachelijk veel op een 240.

Op m'n diesel had ik ook geen voorspoiler en dat zag er eigenlijk best belabberd uit (waarom heb ik dan ook nooit die R-Sport spoiler gemonteerd en die verzaagd

).
Topics: 18
Holy monstertruckstatus!
245L VAN
Blijkbaar lang geleden dat ik nog eens een update deed.
Vandaag is er nog iets leuks hier toegekomen en oem dashpod NOS met handleiding.
Hieronder enkele fotootjes
Topics: 60
Oh wow! Het ging er hier pas nog over hoe zeldzaam die dingen wel niet zijn, laat staan NOS. Echt gaaf!