Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Merk je veel verschil? Smile
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Zeker geinig. Zitten die boutgaten al voorbereid?
Antwoord
De gaten voor de montage zitten er al ja. Kwestie van gaten boren op de juiste plekken in de stangen. Je merkt wel verschil met het rijden. Nou is de wegligging van m'n 240 al niet verkeerd maar ik heb het idee dat 'ie in de bochten wat minder last heeft van wringing (wat opzich wel logisch is aangezien het geheel wat steviger is nu).
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
mooi gedaan! ziet er goed uit. Nu hopen dat de Nurburgring open blijft dan kun je het verschil daar ook weer testen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
..zijn de carosserie-ringen op..? :wink:
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Naarmate ik meer en meer red blocks zie op foto's en in het eggie, denk ik dat ze ze beter black blocks hadden kunnen noemen. Wat een olieboten.

Mooi gedaan die braces. Ik denk dat ik ook maar een stel ga maken. Iemand al overwogen ze met een schoor of kruisverbinding te maken?
Antwoord
Ze zijn destijds door IPD ook als H-braces gemaakt. Is wel te googlen.
Antwoord
Zien er netjes uit, die braces!

Arn02 schreef:Naarmate ik meer en meer red blocks zie op foto's en in het eggie, denk ik dat ze ze beter black blocks hadden kunnen noemen. Wat een olieboten.
Haha! Volgende upgrade mag best een krukaskeerring zijn idd.
Groeten, Boele
Antwoord
Ja, hij lekt inderdaad een beetje langs de krukaskeerring. (Volgens mij best een rotklus?)
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
tm het vliegwiel moet zon beetje alles eraf. Best te doen. Maar wel handig om te combineren met een klusje wanneer je daar toch moet zijn, zoals je koppeling vervangen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.788 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)