Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Stevves schreef:Heey Patrick, dat ziet er erg stijlvol uit! (Zie je er ook nog wat door in je achteruitkijkspiegel? ) En inderdaad, cool eighties upgrade! Vet i.c.m. de Polarissen!

Bedankt voor de complimenten! Je ziet er genoeg door hoor. Ik ben trouwens een klein half uurtje bezig geweest om het schoon te krijgen. Eerst met All Purpose Cleaner van Poorboy's World icm een kwastje en daarna met Trim Restorer van hetzelfde merk. Super spul is dat! Kan niet wachten tot 'ie erop zit.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
[Afbeelding: DSC_0015_zpsc947acbc.jpg][Afbeelding: a8fa8828-dbe4-47dd-a37d-76b4f6fe272d_zps20d997e9.jpg][Afbeelding: DSC_0012_zpsfd12d349.jpg]
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Poorboys is altijd top spul. Seht schon aus jung!
Antwoord
Afgelopen woensdag heb ik de banaan weggebracht naar de schadehersteller. Ik had vorig jaar tegen een paaltje gereden, dus de bevestiging van de bumper was krom en de bumper zelf was ook beschadigd. Dit was gelukkig allemaal via de verzekering gegaan. De auto had toen ik 'm kocht ook al wat plekjes bij de wielranden achter, en na 2,5 jaar begon het toch echt een doorn in m'n oog te worden. Dit wordt nu allemaal aangepakt:

[Afbeelding: iwkmtt.jpg]

[Afbeelding: 6ocs47.jpg]

[Afbeelding: 345262c.jpg]
Antwoord
Hadden ze die plastic dorpelstrip er niet af kunnen halen voor het schuren? Smile En worden de wielranden nu ook gelast?
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Er is nog niks geschuurd. De wielranden worden eerst gelast en daarna wordt alles gedemonteerd en geschuurd. Ze maken tijdens het proces ook foto's dus die zal ik posten als ik de auto op ga halen.
Antwoord
Dat word een plaatjeTongue, ik kan niet enteren door een vage forumreden, maar ben het eens met Rob ze kunnen beter eerst demonteren en dan lassen anders krijg je overal schade door lasspetters, en onder de sierstrips zit altijd de meeste roest je kan het beste alles in een keer doen.
Antwoord
Die rechterkant ziet er nog behoorlijk gaaf uit. Lijkt alsof er niet gelast hoeft de worden aan die kant? Wordt wel wat Big Grin.
Antwoord
Mooi dat-ie even goed aangepakt wordt. Wat is de kleurcode van jouw gele, en is-ie met die kleur uit de fabriek gerold?
Antwoord
De foto's zijn niet heel erg duidelijk Dop (vage flits) De wielrand zit er al in op die foto. De wielranden waren behoorlijk slecht en vooral aan de linkerkant.
Aan de voorkant was ik tegen een paaltje aangereden (die stond ineens voor m'n auto). Hierdoor zat er een vouw in m'n bumper en was de bevestiging
van de bumper onder de koplampen naar achteren geslagen. Nu komt er dus een nieuwe bumper op en is de strip onder m'n lampen gericht en strak gezet.
De dorpels hebben ze ook even geschuurd om te kijken of er nog ergens narigheid zat en dat was gelukkig niet zo. Vrijdag of zaterdag is 'ie terug, dus dan post ik foto's.

Arno, de kleurcode is 190 YELLOW. Geler ga je het denk ik niet krijgen Wink
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.788 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)