24 April 2013, 12:04
lol (te triest voor woorden eigenlijk), dan zou ik ook K-J de Jager naar voren schuiven
.

Regeerakkoord: wegenbelasting voor oldtimers
|
24 April 2013, 12:04
lol (te triest voor woorden eigenlijk), dan zou ik ook K-J de Jager naar voren schuiven
![]()
24 April 2013, 12:08
Ja die heeft een wat dikkere huid!
![]()
24 April 2013, 15:46
Fijn: Weekers had een brief moeten sturen afgelopen maandag, maar niemand heeft die gehad. Volgens Bashir zou er morgen een nieuw overleg plaatsvinden en wordt dat lastig als er geen brief van Weekers gestuurd is. Die brief zou vandaag nog gestuurd moeten worden zodat deze in het oldtimer-overleg behandeld kan worden.
24 April 2013, 15:58
Weet jij op welk overleg Bashir duidde?
Ik weet nou niet of dat het algemeen overleg van morgen is omdat Eurogroep/Ecofin Raad die morgen op de agenda stond verplaatst is naar vandaag.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
24 April 2013, 16:12
Er is ook een besloten overleg, grote kans dat het daar behandeld wordt zodat veel mensen lekker buitengesloten zijn.
![]()
24 April 2013, 18:24
En het is bekend (aldus BNR): http://www.bnr.nl/radio/bnr-nationale-au...merbranche
Benzine-auto's vanaf 26 jaar belastingvrij, krijgen kwartbelasting indien deze in de wintermaanden niet gebruikt worden. LPG + diesel pas vanaf 40 jaar belastingvrij.
24 April 2013, 18:36
Ikke ben hier best tevree mee.
Maarre... 26 jaar?! Waar komt dat vreemde getal vandaan?
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht Volvo S70 '97 Verkocht Volvo V70 '08 --> Daily driver Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
24 April 2013, 18:46
TurboThomas schreef:Is er al bekend vanaf wanneer? 1-1-2014. ![]() Die 26 jaar is gebaseerd op de overgangsregeling van nu: de leeftijdsgrens werd langzaam aan opgeschroefd naar 30 jaar (voor dit jaar 26 jaar), maar dat hebben ze kennelijk nu bevroren.
24 April 2013, 19:12
Mooi dat ze eruit zijn!
Of het een mooie regeling is, ik denk dat het best OK is. Al kan ik me voorstellen voor veel van hier niet. Ik ben er wel blij mee. @BartWillem en ik dachten er al over om zelf actie te ondernemen en een mooie optie door te gaan rekenen. Dat hoeft gelukkig niet meer en scheelt een hoop tijd. Kunnen we weer back to business qua hobby, sleutelupdates. Aangenomen dat het wel goedgekeurd zal worden door de Tweede en Eerste Kamer. Meer uitgebreide update volgt op Het voorstel ligt er! Akkoord Weekers en alliantie Die blogpost zal ik in de loop van de tijd uitbouwen.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
24 April 2013, 20:14
Hmmm ..
Mogen benzine auto's mÃt LPG van 40 jaar of ouder nu wel belastingvrij blijven rondrijden, het hele jaar door MET lpg ? Eens denken wat ik nu met mijn kar moet gaan doen, waarschijnlijk maar een el' cheapo karretje erbij pakken om naar het werk te rijden ... vooral tijdens de winter maanden. Dat kwarttarief is het geld niet, maar die benzine maakt het niet echt rendabel als daily driver. Slopen daarin tegen is ook weer zonde. Mijne is van '79 ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|