19 November 2014, 21:05
Na een beetje rondneuzen op marktplaats trok een 145 de aandacht,
Blijvend belastingvrij en op LPG.
De Volvo was in niet al te beste staat maar daar was de prijs dan ook wel naar.
Meteen maar opgehaald (godzijdank hebben we het tot thuis gered)
Daarna begonnen met speuren naar onderdelen.
Samenvatting:
Alle losse plaatwerk is kneiter roestig.
Motor loopt op 3 cylinders.
![[Afbeelding: 2F476377-1C4C-4D53-AFD4-4F9EAF149BF5_zpslweadjx9.jpg]](http://i106.photobucket.com/albums/m262/Kadettgek/2F476377-1C4C-4D53-AFD4-4F9EAF149BF5_zpslweadjx9.jpg)
Dit is hem dan....
Inmiddels zijn deuren en achterklep gevonden.
Spatborden + linker knipperlicht blijken wat moeilijker te vinden te zijn. (hint...)
Binnenkort maar eens de motorafstelling en ontsteking nalopen, nadat het valse-lucht probleem is opgelost.
(zit overigens een B20F in)
Blijvend belastingvrij en op LPG.
De Volvo was in niet al te beste staat maar daar was de prijs dan ook wel naar.
Meteen maar opgehaald (godzijdank hebben we het tot thuis gered)
Daarna begonnen met speuren naar onderdelen.
Samenvatting:
Alle losse plaatwerk is kneiter roestig.
Motor loopt op 3 cylinders.
![[Afbeelding: 2F476377-1C4C-4D53-AFD4-4F9EAF149BF5_zpslweadjx9.jpg]](http://i106.photobucket.com/albums/m262/Kadettgek/2F476377-1C4C-4D53-AFD4-4F9EAF149BF5_zpslweadjx9.jpg)
Dit is hem dan....
Inmiddels zijn deuren en achterklep gevonden.
Spatborden + linker knipperlicht blijken wat moeilijker te vinden te zijn. (hint...)
Binnenkort maar eens de motorafstelling en ontsteking nalopen, nadat het valse-lucht probleem is opgelost.
(zit overigens een B20F in)