4 April 2006, 18:33
deusjevo schreef:Katalysator verwijderen = APK afkeur meen ik?
Nee hoor,als auto aan de CO eis voldoet is er niks aan de hand.
slecht op toeren komen
|
4 April 2006, 18:33
deusjevo schreef:Katalysator verwijderen = APK afkeur meen ik? Nee hoor,als auto aan de CO eis voldoet is er niks aan de hand.
4 April 2006, 19:00
jos schreef:deusjevo schreef:Katalysator verwijderen = APK afkeur meen ik? Nope de GLT van PP heeft een U9 op het kentekenbewijs staan en moet dus wel degelijk een kat hebben, ook al zit je onder de norm. Mijn GLT van een jaar ouder heeft K6 op het kenteken staan en is derhalve geen afkeur om zonder kat rond te rijden.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
4 April 2006, 19:48
![]() ![]() ![]() Citaat:Voertuigsoort Personenauto
orte Bochtenridder
![]()
4 April 2006, 19:50
Ik dacht dat je laatst verkondigde dat je U9 had, anyway heb je weer mazzel
![]() ![]()
4 April 2006, 20:01
Robbert242DL schreef:[Nope de GLT van PP heeft een U9 op het kentekenbewijs staan en moet dus wel degelijk een kat hebben, ook al zit je onder de norm. Mijn GLT van een jaar ouder heeft K6 op het kenteken staan en is derhalve geen afkeur om zonder kat rond te rijden.Kijk jij eens even op je kentekenbewijs :lol:
4 April 2006, 20:01
dacht dat het op Gio verzekeringsding stond:
Citaat:maar lekker belangrijk ![]() ![]() ![]() heb iig een K6 ![]() ![]()
orte Bochtenridder
![]()
4 April 2006, 21:03
PP schreef:hehehe, finally de oorzaak> kan je vertellen , het rijd voelbaar stukken beter :wink:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
5 April 2006, 00:01
Divadi schreef:Robbert242DL schreef:[Nope de GLT van PP heeft een U9 op het kentekenbewijs staan en moet dus wel degelijk een kat hebben, ook al zit je onder de norm. Mijn GLT van een jaar ouder heeft K6 op het kenteken staan en is derhalve geen afkeur om zonder kat rond te rijden.Kijk jij eens even op je kentekenbewijs :lol: Chips, mijn 1989-er heeft een klittelysator... ![]() Gelukkig is hij wel weer pas vernieuwd voor aankoop zie ik net in de onderhoudshistorie :o :o
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
5 April 2006, 10:14
PP schreef:heb iig een K6 Rijdt vast ook niet verkeerd :lol: :lol:
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|