Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frox en de gele 142S
Ik rij veel snelweg, dan is een stillere auto wel lekker hoorWink

Maar er is wat roest in mijn sponning gekomen omdat de sierlijst het metaal nu soms nèt raakt.. dus dan is hij te diep in de kit gedrukt. En later bedacht ik me dat het te hopen is dat de ruit niet kapot gaat, want met carrosseriekit zal de lijst niet makkelijk te verwijderen zijn:frown:

Heb je eigenlijk al een oplossing voor de km teller?
Antwoord
Inderdaad, ik hoor nu weer gewoon windgeruis ipv uitlaat gebrom :wink:

Heb wel een oplossing voor de km teller maar dan moet ik de M40 er weer in bouwen :tongue: Voorlopig nog ff zonder. Ik weet nu onderhand uit mn hoofd welke snelheid hoort bij de versneling bij X rpm :wink:
Antwoord
gps ? electronische teller proberen in te bouwen?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
ik wil die van jou wel eens naast die van mij horenSmile
Antwoord
Laurens Zondag schreef:gps ? electronische teller proberen in te bouwen?

Tja... Dan zit je tegen zo'n lelijk ding aan te kijken. En nu kost het niks ook. Als ik het Ãcht nodig heb dan leg in mn telefoon met een snelheidsapp in het zonnebrillenbakje bovenop mn dashbord. En Als het donker is dan leg ik hem andersom zodat je een HUD weergave krijgt.

Dirk86 schreef:ik wil die van jou wel eens naast die van mij horenSmile

Lijkt me gezellig. Maar nu met de nieuwe uitlaat is het allemaal niet zo spannend dus.
Antwoord
klopt maar ik wil met de tijd ook een simons uitlaat dus het is wel even leuk om dan het verschil te horen
Ik heb geen zin in steigerpijp uitlatenSmile
Antwoord
edit: Volgens mij wordt er een beetje langs elkaar heen gepraat?


Volgens mij is er juist amper een verschil tussen een standaard volvo uitlaat en de simons die ik heb of ik moet zo erg aan die vorige herrie zijn gewend...
Antwoord
kan niet over de 140 vergelijking oordelen. Maar bij de amazon is het echt een groot verschil. Kijk alleen maar naar de buisdiameter!
Ik vind overigens het geluidsniveau zeer acceptabel.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Van het weekend samen met Jambon het een en ander verbeterd aan de stabilisatie.
Ik heb de voorste stabi van hem overgenomen dus konden we het meteen met zn 2e beetpakken:

Voorzijde 23mm stabilisatiestang
[ATTACH=CONFIG]1150[/ATTACH]

achterzijde 19mm
[ATTACH=CONFIG]1151[/ATTACH]

Hij gaat nu echt als een strijkbout over fly-overs en rotondes :whoo:

binnenkort nog andere schokdempers aan de achterzijde en dan kan ik helemaal hard de hoek om hoeken.


Bijlagen Afbeeldingen
       
Antwoord
Hoeken zijn nu eenmaal om te hoeken..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gele 242 in Zeeland. Hulp gezocht voor de laatste 5% EduardW 36 21.351 23 January 2020, 12:33
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.789 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski
  onze lieve gele zweedse tank da goose 16 10.593 28 June 2006, 13:53
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)