Topics: 1
de lpg choke hebben ze gemonteerd aan de stuurkappen (onder de richtingaanwijzer).
De achter mistlampen worden bediend met een knop die is gemonteerd onder de dashboard dimfunctie.
Het is een reddelijke 264, maar is niet supergeweldig. Zo hangt bv de uitlaat aan electradraden. Zitten er op het dak zoveel krassen dat het lijkt dat ze erop hebben gesjoeld. Overal zitten deuken en roest.
Maar hij is goed genoeg om de winter mee door te komen, en zeker voor dat geld mag je niet klagen :biggrin:
Maar dat ding zuipt! Ik dacht dat de Amazon er wat van kon.
Topics: 82
De combinatie V6 en 3 traps automaat lijkt mij niet de zuinigste nee. 1:6 moet toch haalbaar zijn op gas.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
1 op 6 haalt hij ook, maar dat noem ik toch niet zuinig, de amazon doet 1 op de 5 in de bergen. Verder 1 op 10, en dat vond ik al zuipen :tongue:
Topics: 17
De groene knop is heeft een andere vorm dan de rest (minder rond dan de knop die er naast zit) en komt uit een ouder type 240 (voor 1981). Hij is vlgs mij normaal bedoeld voor de mistlampen aan de voorzijde.
Het bruine interieur en met name het bruine leer is vlgs mij heel bijzonder, ik heb die kleur leer nog niet eerder gezien op een 240/260. Dus gooi iig de leren hoezen en de hoofdsteunen van de voorzijde niet weg. T enige is dat de naden op de stoel duiden op een jaren zeventig stoel, dus mss toch niet origineel voor deze auto?
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 139
![[Afbeelding: Y96fkDN.jpg]](http://i.imgur.com/Y96fkDN.jpg)
Dit dus. Zeegras stoelen. Van voor '80
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Topics: 17
Ja precies! Was gevuld met kokosvezel dacht ik.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
bedankt voor de tips, dan sla ik voorlopig even alles op.
Misschien voor de volgende eigenaar.
Topics: 14
He hallo
Goed om te horen dat er weer een 264 gered is. Dat de bedrading voor stoel verwarming is kan goed! De mijne heeft dat ook, (Dit was standaard op de luxere 260's lees GL en de latere GLE)
De groene knop is bij mijn de achterruit verwarming, echter dat staat er dan ook met koeie letters op!
Groetjes Ronald
264 RULES!!!!
Ik heb inmiddels de groene knop aangesloten op de stoelverwarming, hij zat helemaal nergens op aangesloten.
Ook heb ik de ontbrekende dashboard verlichting hersteld, was een klein klusje, de massa was losgeschoten.
Dus...... Zojuist al mijn v-snaren naar de filestijnen geholpen. Ze peipten al een paar dagen, alleen nu brak er 1 en met de weg naar buiten heeft hij de andere meegenomen. Ik wou ze net stellen :pound:
Op de krukas heb ik een 4 banig poelie. op de dynamo en waterpomp heb ik er 2. Dus ik neem aan dat ik er hier 2 van nodig heb.
Daarnaast loopt er 1tje naar de stuurbekrachtiginspomp?
Waarvoor is de 4e dan? airco? of?
Toen ze eraf klapten kreeg ik waarschuwingen van break-failure, handrem, accu en choke aan.
Hoe span ik de snaar naar de stuurbekrachtiging?
En om ze erop te leggen moet je zeker onder de auto zijn?
en last but not least, welke heb ik nodig?