Ik rij veel snelweg, dan is een stillere auto wel lekker hoor
Maar er is wat roest in mijn sponning gekomen omdat de sierlijst het metaal nu soms nèt raakt.. dus dan is hij te diep in de kit gedrukt. En later bedacht ik me dat het te hopen is dat de ruit niet kapot gaat, want met carrosseriekit zal de lijst niet makkelijk te verwijderen zijn:frown:
Heb je eigenlijk al een oplossing voor de km teller?
14 May 2013, 22:30 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 May 2013, 22:33 door frox.)
Inderdaad, ik hoor nu weer gewoon windgeruis ipv uitlaat gebrom :wink:
Heb wel een oplossing voor de km teller maar dan moet ik de M40 er weer in bouwen :tongue: Voorlopig nog ff zonder. Ik weet nu onderhand uit mn hoofd welke snelheid hoort bij de versneling bij X rpm :wink:
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
Laurens Zondag schreef:gps ? electronische teller proberen in te bouwen?
Tja... Dan zit je tegen zo'n lelijk ding aan te kijken. En nu kost het niks ook. Als ik het Ãcht nodig heb dan leg in mn telefoon met een snelheidsapp in het zonnebrillenbakje bovenop mn dashbord. En Als het donker is dan leg ik hem andersom zodat je een HUD weergave krijgt.
Dirk86 schreef:ik wil die van jou wel eens naast die van mij horen
Lijkt me gezellig. Maar nu met de nieuwe uitlaat is het allemaal niet zo spannend dus.
edit: Volgens mij wordt er een beetje langs elkaar heen gepraat?
Volgens mij is er juist amper een verschil tussen een standaard volvo uitlaat en de simons die ik heb of ik moet zo erg aan die vorige herrie zijn gewend...
kan niet over de 140 vergelijking oordelen. Maar bij de amazon is het echt een groot verschil. Kijk alleen maar naar de buisdiameter!
Ik vind overigens het geluidsniveau zeer acceptabel.
Van het weekend samen met Jambon het een en ander verbeterd aan de stabilisatie.
Ik heb de voorste stabi van hem overgenomen dus konden we het meteen met zn 2e beetpakken: