Topics: 7
Inhoudelijk weet ik meer van de zaak, maar kan/mag er niet veel over zeggen.

Laat ik het zo zeggen: niet voor niets een naamwijziging van de eigenaar en zo waren er wel meer opvallende zaken. Hier in het Zuid-Oosten van Brabant weten we wel beter, en ook de kranten weten wel meer.
Dat van die Mercedes-garage noem ik geen leedvermaak, maar je kan er haast vergif op innemen dat met een aantal wijzigingen in korte tijd, het nooit bij die wijzigingen zal blijven. Met zonnepanelen en isolatiebedrijven zie je hetzelfde: geen subsidie = niets verkopen. Zit er subsidie op, dan verkoopt het als warme broodjes. Denk je dat die isolatiebedrijven ook maar op 1 paard gokken? Niet bepaald.
Topics: 16
Nou leuk voor je joh.
Waarom zou je er niks over mogen zeggen? Wie verbiedt jou dat?
Topics: 7
Omdat het een zaak is tussen verzekeringsmaatschappij, justitie en wel/geen rechtszaak erover. Men weet dat e.e.a. totaal niet klopte maar er nÃ
t wat te weinig bewijs is om de boel sluitend te maken. Ik wil/ga niet de persoon zijn die daar verandering in brengt door een of andere gedetailleerde post op een forum.

En dat geldt voor de (zÃ
Ã
r direct betrokken) personen die ik ken ook.
Meerdere mensen op het forum weten het ware verhaal, maar zetten het ook niet online. Ik heb dan ook geen zin om als enige het volledige boek erover open te doen. Sterker nog: het is tegen de policy van dit forum kennelijk.
Topics: 163
8 October 2013, 08:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 October 2013, 08:46 door Dopski.)
BW, dit is een topic over de (voorgenomen) belastingmaatregelen, dat heeft vrij weinig te maken met een of andere brand een paar jaar geleden. Voor de ramptoeristen onder ons; er is al vaker aandacht besteed aan de brand bij die garage.
http://volvolvo.nl/threads/4015-Brand-bi...-te-Mierlo
http://volvolvo.nl/threads/8362-Wim-s-Cl...afgebrand/
Als jullie graag willen roddelen over garagebedrijven kan dat op diverse andere sites. Mocht je je mening kunnen onderbouwen met feiten moet je naar de politie, meldmisdaadanoniem.nl of rechter gaan. Discussiëren kan wel, maar dan op basis van feiten en goede bronnen. Niet op zelf bedachte theorieën, aangelengd met het recept van herhaling en roddel. En sowieso niet in dit topic. :redface:
Topics: 9
Werd het net spannend.....
Topics: 60
Ik had de popcorn nÃt klaar.
Topics: 107
Topics: 69
Nou pak de popcorn er maar bij. Vrijstellingoldtimer.nl was op/bij Pownews
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1373201 (oldtimer stuk begint bij 05:45)
Maar of dat nu goede reclame is......
Topics: 10
Ach,, iedereen weet dat je POW news niet serieus moeten nemen mag ik hopen

Kon der zelf wel om lachen hoor.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
Topics: 60
Citaat:Ze zullen betalen!
Onderin die zwarte balk hahaha.