1 November 2013, 15:01
Even een reactie zodat de topictitel boven de berichten vanaf nu ook weer klopt...
|
Kenneths Volvo 244 GLE '82 & 244 DL '76
|
|
1 November 2013, 15:01
Even een reactie zodat de topictitel boven de berichten vanaf nu ook weer klopt...
1 November 2013, 15:49
Ik vind m stoer!
Om een beetje inspiratie wat betreft de mogelijkheden te geven: http://www.youtube.com/results?search_qu...NZIZmQSuFQ Leuke bak Kenneth, maar er wat moois van (waar ik niet over twijfel).
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
1 November 2013, 17:40
Gewoon voor onderdelen voor de andere 242 is toch ook goed? Hoef je die schade ook niet te fixxen.
1 November 2013, 20:01
Zo te horen onderdelen nodig Dopski?:p
1 November 2013, 20:20
jos245 schreef:Zit er een zgn. "slapend" kenteken bij de auto? M.a.w., als je het kenteken intypt bij RDW-online krijg je dan de melding "niet gevonden"? Mijn Kever was een schuurvondst, 27 jaar niet gebruikt. Zodoende slapend kenteken. Auto kon ook niet overgeschreven worden inderdaad. Met de auto naar RDW om actief te maken, en je bent dan ook VERPLICHT om hem daar APK te laten keuren. Bij een gewone import is dat niet het geval. Hou daar rekening mee.
2 November 2013, 10:40
dukeGLT schreef:Zo te horen onderdelen nodig Dopski?:p Haha, nee hoor. Tenzij er een B234f inhangt? :wink:
2 November 2013, 18:48
Dik turbo blokje erin, plat op de bek gooien, verbreed staal eronder, voorspoilertje. Dan word het nog wel wat :tongue:
Van 1992 850 GLT naar 244 DL
1995 850 T-5R ombouw voor erbij
2 November 2013, 19:10
Kan met jouw 740 ook he :biggrin:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
3 November 2013, 02:31
Alles kan :tongue: Verlagen zal denk ik nog wel een keer gebeuren, paar leuke wielen eronder. Maar heb liever die achterschade weg
Van 1992 850 GLT naar 244 DL
1995 850 T-5R ombouw voor erbij
3 November 2013, 19:58
Ik heb de wagen idd nog niet op mijn naam staan.
Morgen even bellen met de RDW & kijken hoe ze er nu over denken. Auto is destijds nieuw gekocht door de vorige eigenaar. De beste man kon er geen afstand van doen, maar zijn vrouw heeft er werk van gemaakt. LPG installatie zit er ook in vanaf 1978. ( Aantoonbaar ) Weet iemand hier toevallig meer over hoe dat zit met keuren bij de RDW? Anders ben ik geneigd om de LPG installatie eruit te halen en op benzine te gaan rijden. Bodem heeft wel wat laswerk, maar dit is te overzien. De rechter binnen/buitenwielrand moet vervangen worden + wielbak. http://www.youtube.com/watch?v=hZ2c_Jbg2Ro
Old volvo's never die, they only go faster
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|