Topics: 0
Sander van Buiten schreef:Thnx John! Echt een mooi ding. Wel een beetje kleurverschil, zo te zien.
Is iemand net heel erg blij mee, denk ik (kenteken net een maand geleden overgeschreven).
Klopt, de motor was kapot. Ik heb er met Jeroen een bijna nieuwe motor ingezet uit een sloper (mazzeltje mag ook wel es..toch ?). De auto wordt voor mijn vader (weet ie nog niet) en moest nog beetje ingereden worden. Kleurverschil is tweede faseproject.
HenkGT
Ook leuk: die TYPISCHE Volvo-rijder naast die estate...........hoe zou Volvo nou aan z'n imago zijn gekomen?!??!? :lol: :lol:
Topics: 28
hey bozzman
hou ons op de hoogte
"dus komen er throttlebodies op met injectie, LPI en electronisch gestuurde en mappable ontsteking."
ook eventueel met foto's
en wat de eventuele kosten zijn van het project.
ik denk dat er meer nieuwsgierige zijn op dit forum.
Topics: 23
Ja, dat wordt nog wat.
Ik gebruik throtllebodies die me compleet met sensoren ongeveer 1000 euro kosten. Daarnaast heb ik nog een brandstofpomp nodig, injectoren en een DIS bobine. Ongeveer 500 euro. En een computer. Daarvoor gebruik ik Megasquirt. Die kan zowel LPi als benzine aansturen en die kost me 500 euro. Bij elkaar een hoop geld dus.... :oops:
Maar wel leuk !
Topics: 32
HenkGT schreef:John242 schreef:In de 242 GT zat iemand die de site volvolvo nog niet kende.!
Ik heb hem erop gewezen en hij zou kijken.....
Hierbij doe ik dat ff, zie hier meer fotoôs van môn auto staan dan ik zelf heb....:-))
k ga nog ff rondnzn
HÃÂ
Henk, Leuk dat de site hebt gevonden.
Als je in op het forum rond kijkt, zal je wel een paar foto's van mijn 242 tegenkomen.
Deze;
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Topics: 135
Funsdaf schreef:Als er trouwens mensen zijn die serieus intresse hebben in de megasquirt, PM dan ff, kan ik daar wellicht bij de 1e bestelling vanuit Amerika al rekening mee houden.
Hey funs, misschien wat voor een nieuw topic? Ik zou wel willen maar heb nog andere prios. Ik kijk het nog even aan met de standaard K-jetronic.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Goed plan. Wie weet kunnen we er samen eens aan werken. Want het project klinkt mooi, maar ik heb nog veel vraagtekens.
Maar nu.. Ik ben nog steeds op zoek naar foto's van de GT en de 264. Ik heb ze aardig dwars laten gaan... Zou mooi zijn een paar aktiefoto's daarvan te pakken te krijgen !
Topics: 5
Maak je maar niet druk over die APK datum.
Mijn buurman heeft een 2CV waarvan de datum 6 jaar verlopen is.
(nee, niet geschorst)
Topics: 135
Pierre van Aert schreef:Maak je maar niet druk over die APK datum.
Mijn buurman heeft een 2CV waarvan de datum 6 jaar verlopen is.
(nee, niet geschorst)
uit protest ofzo??
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"