1 November 2013, 19:57
Krijgen ze de oldtimers/klassiekers 'er niet onder', dan zorgen ze er voor dat je er niet mee mag rijden.. houdt het vanzelf op..
Grote steden verboden voor 'oude' auto's
|
1 November 2013, 19:57
Krijgen ze de oldtimers/klassiekers 'er niet onder', dan zorgen ze er voor dat je er niet mee mag rijden.. houdt het vanzelf op..
30 November 2013, 09:41
En Rotterdam gaat als 4e grote stad dit model volgen.
http://www.autoblog.nl/nieuws/rotterdam-...ling-63352 " Naast de sloopregeling voor oude auto’s heeft de gemeente ook besloten dat diesels ouder dan 2005 en benzineauto’s ouder dan juli 1992 gÃÃn parkeervergunning meer kunnen krijgen. Reeds verstrekte vergunningen blijven wel geldig, maar als je een nieuwe vergunning wil aanvragen voor een ‘vervuilende’ auto dan heb je pech gehad en krijg je die niet meer." Sent from my HTC One S using Tapatalk
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![]()
30 November 2013, 12:17
als er 1 schaap over de dam is.. om erbij te horen wanneer blijkt dat de protesten uitblijven..
30 November 2013, 23:30
Ik ben hier in A'dam bezig met het verzamelen van tegenargumenten en tegenstanders en ga mogelijk een zienswijze indienen. Maar er zijn tussendoor nog g.r.-verkiezingen in maart. Gratis stemadvies: stem niet op GroenLinks als je aan individuele vrijheid hecht.
1 December 2013, 23:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 December 2013, 23:37 door Dopski.)
ZOAB schreef:En Rotterdam gaat als 4e grote stad dit model volgen.Ik heb toevallig sinds een week of 2 een parkeervergunning, gelukkig blijft die geldig. En ook wel goed nieuws van die slooppremie; is ie omgerekend toch nog 3/4jaar belastigvrij ![]()
3 December 2013, 10:17
Dopski schreef:Ik heb toevallig sinds een week of 2 een parkeervergunning, gelukkig blijft die geldig.Niet als je van wijk/stadsdeel gaat veranderen door verhuizing (i.i.g. niet in 020). Niet als je tussen je 744 en 242 wilt switchen, bv. tijdens de zomermaanden.
3 December 2013, 11:10
in breda kun je meerdere kentekens op een parkeervergunning zetten. (het is nog steeds 1 vergunning. dus 1 auto parkeren)
ik dacht altijd dat dit overal in nl was
3 December 2013, 20:49
In Mokum ook maar zoals de plannen ervoor liggen ziet het ernaar uit dat als je een andere auto (tijdelijk) op je vergunning wilt zetten, deze auto aan de nieuwe eisen moet voldoen. Voor mij zou dat betekenen dat ik in de zomermaanden mijn 02tje niet meer voor de deur kan zetten. Althans, dat kan wel, als ik braaf iedere dag de paal op straat vul. En dat is gelijk het kromme; inwoners worden gepakt, maar voor de mensen die van buitenaf met de auto "een dagje Amsterdam" komen doen verandert er niks.
3 December 2013, 22:27
Kun je die nu niet alvast op die vergunning zetten dan? Zekerheidshalve alvast al je auto's ook al zijn ze geschorst of in stukken?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|