Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GEEN fata morgana
Deze week hopelijk, Ruud. De binnenverlichting, daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Net als de centrale deurvergrendeling, die ben ik ook vergeten te testen...

Hoe de Virgo's ongeveer gaan staan is nu te zien op http://www.autopaashuis.nl/ ...
Antwoord
Nog geïnformeerd voor naar de grill?
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
Hoe de Virgo's ongeveer gaan staan is nu te zien op http://www.autopaashuis.nl/ ...[/quote]

Zal de tijd van het jaar wel wezen Big Grin

Hoe de Vigro's uitzien op een 240 met kleur 177 en de GLT trim is grotendeels gelijk aan de GLT (eind jaren 80, begin 90) en misstaat de 240 zeker niet.

Als ik je stukjes lees zie ik dat je de Super Polar ook van de kenmerkende badges wilt ontdoen. De koplampenwissertjes zijn er al niet meer (had de GLT overigens wel standaard)
Mwah, hoeft ook niet verkeerd te zijn een GLT look-a-like met de goodies van de SP (Airco, ABS, Leer, verwarmde stoelen en nog zo het een en ander)

Groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
volvorider schreef:Nog geïnformeerd voor naar de grill?

Ja, hij zou ernaar kijken.
Antwoord
Vanochtend om tien voor half zeven begon ik het laatste ritje met mijn DL. Iets voor achten kwam ik in Nijmegen aan, en de rest van de dag - dat wil zeggen: na de koffie en met uitzondering van de lunch- en koffiepauzes erna - zijn de heren bezig geweest met het overbouwen van het bankje. Maar nu staat hij dan toch echt voor de deur.

Het was ook afscheid nemen, dus nog maar even de oude en de nieuwe naast elkaar (zoek de verschillen):

[Afbeelding: spdl.jpg]

En dan nu de modificaties:

De middenarmsteun:

[Afbeelding: spsteun.jpg]

De overgespoten achterklep zonder typeplaatjes, de mooie luxe nummerplaat en de nieuwe trekhaak:

[Afbeelding: spklephaakplaat.jpg]

En het mooiste: de Virgo's:

[Afbeelding: spvirgo.jpg]

Dus...
Antwoord
Als je ze zo naast elkaar ziet staan is het toch een heel andere auto, zo'n superpolar.

Netjes hoor!!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
He dat ziet er goed uit Rob.

Mooie armsteun heb je erin!!!! Ik heb precies de zelfde.

Ik hoop dat je veel plezier aan deze auto hebt.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Wauw, dat ziet er echt heel strak uit joh! Mooie velgen ook trouwens! Big Grin
Antwoord
Mooi bakkie, mooie velgen!
Jammer van de typeplaatjes, ik vind dat altijd juist wel mooi staan.
En uiteraard de middenarmsteun... waarom die niet standaard in alle modellen zat :twisted:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Peter Timmer schreef:Netjes hoor!!

Bert N schreef:He dat ziet er goed uit Rob.

Mooie armsteun heb je erin!!!!

lj_dekker schreef:Wauw, dat ziet er echt heel strak uit joh! Mooie velgen ook trouwens!

Robbert242DL schreef:Mooi bakkie, mooie velgen!

Dat is ook sterk: dat vond ik nou allemaal ook al de hele tijd!

Robbert242DL schreef:Jammer van de typeplaatjes, ik vind dat altijd juist wel mooi staan.

Ja, dat dan weer niet... ik heb speciaal instructie gegeven om ze eraf te laten. Dat gepolar op de achterkant, daar zit ik niet op te wachten... en dat het een Volvo is, dat zien ze zo ook wel.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ik en nog geen Volvo pjelle 48 31.694 12 October 2016, 11:22
Laatste bericht: pjelle
  19 jaar geen apk Remko240 8 6.748 13 March 2015, 22:12
Laatste bericht: Remko240
  Ik en mijn (geen) Volvo F20a2-T 19 13.742 7 November 2012, 09:40
Laatste bericht: v700r
  Ik heb geen Volvo. F20a2-T 2 2.346 31 July 2012, 22:06
Laatste bericht: F20a2-T
  Nog geen Volvo mischa72 28 13.918 3 October 2010, 21:55
Laatste bericht: mischa72
  FF geen Volvo meer MichielMaas 7 4.012 5 August 2010, 15:52
Laatste bericht: MichielMaas
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 10.106 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)