9 June 2006, 08:21
Mijn B230F heeft voor het laatst in 2003 verse bougies gekregen.
Tijd om te vervangen misschien?
Waarom:
Auto start soms lastig als je vanuit koude toestand een minuutje of 5 rijdt, vervolgens de motor afzet en na een paar minuten weer probeert te starten.
Na enig gevloek en een paar minuutjes wachten start de motor vervolgens wel weer :roll:
Iemand enig idee waarom?
De bougies zien er op zich nog goed uit, alleen zijn ze dus al 3 jaar oud.
Nu mijn vraag: er staat alleen maar Volvo op de bougies, verder geen nader type of merk.
Bij iemand een nader nummer bekend of kan ik ze het beste (goedkoopste....) bij de Volvo garage scoren?
De laatste bougie voor het schutbord krijg ik er overigens met mijn huidige bougiesleutel niet uit, hij zit te dicht tegen het schutbord.
Iemand een tip (andere bougiesleutel kopen heb ik zelf al bedacht...)
Thanks!
Tijd om te vervangen misschien?
Waarom:
Auto start soms lastig als je vanuit koude toestand een minuutje of 5 rijdt, vervolgens de motor afzet en na een paar minuten weer probeert te starten.
Na enig gevloek en een paar minuutjes wachten start de motor vervolgens wel weer :roll:
Iemand enig idee waarom?
De bougies zien er op zich nog goed uit, alleen zijn ze dus al 3 jaar oud.
Nu mijn vraag: er staat alleen maar Volvo op de bougies, verder geen nader type of merk.
Bij iemand een nader nummer bekend of kan ik ze het beste (goedkoopste....) bij de Volvo garage scoren?
De laatste bougie voor het schutbord krijg ik er overigens met mijn huidige bougiesleutel niet uit, hij zit te dicht tegen het schutbord.
Iemand een tip (andere bougiesleutel kopen heb ik zelf al bedacht...)
Thanks!
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.