Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Doe mij er nog maar eentje! (265 GLE, nu opgehaald)
a.huis schreef:is ok wat , haalt ie die mooie lampen eraf :-k

= toch mooi man die lellen van lampen erop kan je al die idioten met
verkeerd afgestelde koplampen even laten merken dat ze er wat aan
moeten doen.

maar het blijft natuurlijk wel een mooie wagen.
Nee, die lampen kunnen me gestolen worden Wink
Ik ga deze auto alleen 's zomers rijden en dan is het hier 24 uur per dag licht dus ik zou ze evengoed niet kunnen gebruiken Tongue

Op mijn winterauto's wil ik ze wel hebben, maar niet omdat ik het nu zo mooi vind maar vw de verkeersveiligheid.. Bijna de hele dag donker en al die gekke beesten hier op de weg.. Dan kan je maar beter een paar 100 watt aan lampen hebben Wink Ik kocht mijn eerste setje van 4 stuks nadat ik op 10 cm na een eland miste met de 75-er, had hem gewoon niet gezien.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
hier heb je ook een aantal van die spookrijders maar verder valt het wel mee .

allhoewel van het weekend nog iemand op een scooter met gang tegen een loslopend paard gereden in 't donker,liep op de weg met een veulentje.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Vandaag ook weer even tijd gehad om wat dingetjes te regelen.. Ten eerste heb ik een tijd geboekt voor de keuring.. Morgenochtend half 11 om precies te zijn. Ik ben benieuwd wat ze er van zeggen. Volgens mij moet het lukken als er nu niets geks is met de remmen of het CO gehalte.

Ik had vandaag al kunnen komen maar de auto was er nog niet helemaal klaar voor.
De ruitenwissersproeiers werkten niet. De pomp bleek kapot te zijn en tevens zaten alle slangen vol met prut. De pomp verwisseld en de slangen even doorgeblazen en nu werkt het weer als een trein.
Verder de accu goed vast gezet en de stationaire toerental (of hoe dat ook heet?) bijgesteld.
Ik heb ook gelijk maar even wat gekke draadjes weggehaald. O.a. zat er een 6/7.5/9V adapter ingebouwd, snap niet helemaal waar dat goed voor zou moeten zijn dus die vloog er uit. En de draden naar de extra verstralers zijn ondertussen ook weg.

Ik ben er klaar voor! Ben benieuwd maar morgen weten we meer Smile

En ik heb wat foto's genomen van de binnenkant.
[Afbeelding: IMG_1721.JPG]
[Afbeelding: IMG_1722.JPG]
[Afbeelding: IMG_1725.JPG]
[Afbeelding: IMG_1727.JPG]

De kat kwam terwijl ik bezig was ook nog met een kadootje aanzetten, alleen vloog het kadootje helaas na een tijdje weg Tongue
[Afbeelding: IMG_1720.JPG]
Antwoord
Potjandikkie zeg, wat een leuke

Kat...

Big Grin

nee hoor, die 265 is er ÃÂÃÂn om jaloers op te worden. =D>
Succes met de keuring morgen.
(ik zou dat rechter kentekenplaat verlichtingslampje, ook vervangen staat netter.)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:(ik zou dat rechter kentekenplaat verlichtingslampje, ook vervangen staat netter.)
Jup, dat gaat ook zeker gebeuren Smile

Iig ging de keuring prima! Ze hadden er niets op aan te merken behalve dat het een mooi ding was speciaal voor zijn leeftijd Big Grin
Antwoord
Dat laatste hadden wij je hier ook al uitgebreid verteld, dus dat wist je al 8)

Maar mooi dat'ie zo soepel door de keuring komt =D>
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Vraagje Nico, hoe is dat in zweden geregeld met wegenbelasting?
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Een prachtig verhaal, meer, meer....

Ik heb dezelfde uit 1980, alles was verkrijgbaar en zat/zit er bij mij standaard op. 5 deurs Clas/CV en vergeet de cruiscontrol niet.

Alleen mijn Stor Webasto Tudor dak is niet orgineel...nog wel te koop
http://[size=7px]http://cgi.ebay.nl/NEU-...otohosting
[/size]
Maar de mijne is 180 cm Big Grin Big Grin Big Grin
[img][/img]
Antwoord
Electrische ruiten bleken er dus op te zitten Smile Achter werkten ze niet maar voor wel.
Heb vanavond geprobeerd om ze achter ook aan de praat te krijgen, en na de halve auto uit elkaar gesloopt te hebben kwam ik tot de conclusie dat de knopjes kapot waren! Die uit elkaar gesloopt en was niet zo gek dat ze het niet deden, erg versleten contakten en bovendien zaten ze vol met een of andere kleverige troep. Heb de ene knop iig weer aan de praat gekregen maar de andere niet. Dus als iemand nog een knop te koop heeft hoor ik het graag!

Ben er ook achter waarom de uitrusting hetzelfde was als voor een GL, zoals iemand zei. Dat is omdat vanaf '79 de standaard uitrusting voor een 260 GLE hetzelfde was als voor een 260 GL van '78.

Wegenbelasting moet ik helaas nog wel betalen, hier geldt een grens van 30 jaar. Nog 3 jaartjes dus als ze tegen die tijd niet wat nieuws verzonnen hebben Smile Maargoed ik ga hem alleen tijdens de zomermaanden gebruiken dus dat scheelt weer de helft.
Antwoord
nico_v schreef:Wegenbelasting moet ik helaas nog wel betalen, hier geldt een grens van 30 jaar. Nog 3 jaartjes dus als ze tegen die tijd niet wat nieuws verzonnen hebben Smile Maargoed ik ga hem alleen tijdens de zomermaanden gebruiken dus dat scheelt weer de helft.

Maar da's toch maar circa E 100 ? staat me bij. Ik kwam laatst nog 2 windowknoppen tegen zoals jij die hebt. Bij mij zit de boel al in de deurgrepen... voor zijn toch dezelfde als achter ? Ik heb ze overcompleet maar het lijkt me dat je ze op blocket of http://www.bildelsbasen.se/ wel te vinden zijn...

Maar voor een betaalbare Lamell Diff doe ik een hoop Big Grin Big Grin Big Grin [/list]
[img][/img]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  mijn prachtige 240 GL is verongelukt. Een andere of toch maar niet? Job 14 16.493 20 February 2017, 23:53
Laatste bericht: Martinus
  Weer eentje erbij: de blauwe automaat Arn02 106 83.192 19 August 2015, 23:27
Laatste bericht: Arn02
  Verse 144 opgehaald :) Jerry 42 27.820 21 November 2014, 01:18
Laatste bericht: Jambon
  ' Eindelijk weer een 240!' maar nu met Virgo's Pluk 2 3.447 5 April 2013, 15:25
Laatste bericht: Erikhans
  Peter's 164 - Eerst maar eens een stukje over m'n M410 Versnellingsbak peter145 14 9.186 2 March 2013, 21:49
Laatste bericht: peter145
  Ultieme Volvo opgehaald dutchpolar 11 7.073 12 August 2011, 17:42
Laatste bericht: Yellow240
  Ook maar ff voorstellen Hilgert 4 4.742 29 June 2011, 09:00
Laatste bericht: Yellow240
  Ooit ging het in dit topic over mijn volgende auto maar dat is nogal verwaterd Ben 52 21.538 18 May 2011, 21:37
Laatste bericht: Ben
  Mijn groene 145 maar eens laten zien. a.borgonjen 11 8.274 16 May 2011, 09:53
Laatste bericht: SFRC
  Auk stelt zich ook hier maar even voor... Auk 11 8.852 17 September 2010, 17:19
Laatste bericht: ZwerverRoodbaard

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)